La Perla Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 http://www.dagbladet.no/dinside/2008/08/14/543542.html Selv trenger jeg ingen skritteller, for jeg går masse uansett. Men jeg har faktisk lurt på å dele ut skrittellere til hele familien og så ha en konkurranse om hvem som går mest. Det for å motivere eldstejentene til å gå mer til/fra skole, venninner og aktiviteter. Hva trore dere - den kan da virke motiverende på folk?
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg tror absolutt den kan virke motiverende. En tenker jo vanligvis ikke på hvor mye en går hver dag. Jeg brukte min en stund og merket selv hvor motivenrende det var å se at en hadde gått så-og-så mange skritt hver dag. Nå bruker jeg den ikke lenger, for jeg har fått inn gode rutiner og går MASSE hver dag - men når jeg begynner på jobb igjen kommer jeg nok til å bruke den igjen, for å se hva jeg bør gjøre for å klare å holde meg oppe på så mange som mulig skritt om dagen.
La Perla Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Ja, jeg brukte det også selv i en periode, og for eksempel valgte jeg da alltid å heller ta trappen i stedet for heisen, gikk kveldstur selv om jeg egentlig var litt for trøtt osv. Så jeg synes det var litt rart at man har funnet ut at de ikke virker. Lurer på om det er lurt eller dumt å la jentene, pappaen og jeg konkurrere om flest skritt per uke?
solstråle69 Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Synes det høres kjempelurt ut, jeg! Skal ikke se bort ifra at det er jentene deres som går mest heller! :-)
badass_suburban-mom Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Hadde skritteller helt til mannen min vaska den i vaskemaskinen,men frem til da var det gøy! (vi hadde den annahver dag,og jeg vant stort,derfor GØY!!!) Hadde ei som nekta å sove + bikkje,så ble myyye trilling,så tenkte for gøy se hvor jeg lå an på skrittene. Kom over 20 000 hver eneste dag,gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå