Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 med Babyonboard:-))) Det er en stund siden sist og det blir koselig å se lille JoJo igjen også:-) Så idag blir det kort dag i barnehagen for lille rosa.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Så koselig:o)) Hilse masse, skulle gjerne vært med, men vi får ha det til gode:o)) Sees jo i morgen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Ja det var kjempekoselig:-) JoJo og Rosa leker helt supert sammen og det er gøy å se humoren de har begge to, også seg i mellom. Og det er jo en stund siden sist de møttes, det var jo før vi reiste til Hellas!. Men tonen er der og det er kjempehyggelig å få skravlet med Baby igjen også! Hun kommer imorgen:-) Vi fikk deilig mat og shoppet klær til både liten og stor:-) Selv om formen min gjorde at jeg nesten gikk i gulvet et par ganger......uff det er ikke noe moro!!
♥Snulder Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Trivelig å treffe gamle kjente!! Men du....hvordan skal det gå med deg i morgen hvis du er i så dårlig form!!! Skal jeg ta med trillebår??
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Vi rer opp i bagasjen til msb:-) Og så er hun min egen privatsjåfør - så det går nok fint:-)
♥Snulder Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Det er bra! Du skal bli godt ivaretatt:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2008 Det er jeg takknemlig for:-D
Gummelillan Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Så koselig!! Dere kan tro at Leo og jeg gjerne skulle ha hilst på også. Er jo noe med første romvenninna ;-) Tror vi må forsøke oss på et treff med unger i løpet av høsten! Imidlertid ikke godt å høre om formen din. Lov meg at du er forsiktig. Vil ikke ha noe av at du svimer av på Karl Johan i morgen!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Så hyggelig for dere! Skulle gjerne ha lunsjet sammen med dere. JA! Treff m/barn i høst!!!
Gummelillan Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Leo møter gjerne storsjarmøren din igjen ;-)
Karomamma Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 Huff, likte ikke det med formen din altså!! Jeg vet ikke om det er særlig betryggende, men vi skal passe på deg i morgen!! Det skal bli koselig å treffe Babyonboard
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Kommer Bæibi i morgen også???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå