Gå til innhold

Hvilken jobb kan jeg få..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kun 2 års vgs utdanning innen salg og service (er en yrkeslinje), og valgte å ikke gå ut som lærling etterpå. Har noen ledelseskurs og mentorprogram, ellers ingen annen utdanning.

Har de siste 3 årene jobbet i butikk, og vært utplassert i resepsjon tidligere..

Nå ønsker jeg meg en kontorjobb, helst 8-16. Er det mulig? Uten noe utdannelse? Hva da i såfall? Og hva er ca lønnen i den stillingen evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke du kan forvente noe særlig. lønn på kanskje rundt 250000 +/-

prøv å se etter stillinger på kundeservice, ofte 8-16. da er det iallfall greit å ha erfaringer med kunder som du har :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Hadde jeg tjent 250 000 hadde jeg vært overlykkelig, hehe. Det er jo bra betalt det :) Skal sjekke etter kundeservicestillinger!

HI

Skrevet

Har akkurst det samme som deg. Jobber nå som vikar på kundeservice. 8 - 16.

Fikk jobb gjennom vikarbyrå. Vil anbefaler deg og kontakte vikarbyrå. Da er det lettere å få jobb, og samtidig for du prøver deg også.:)

Skrevet

Jeg gikk samme som deg, 2 år salg og service + allmenn påbygging siden det var umulig å få lærlingplass. Jobbet først i butikk men nå har jeg fått enjobb jeg ELSKER!

Jobber på sentralbord i en av Norges største private bedrifter, og har dette som arbeidsoppgaver: ordrer og andre forespørsler pr. telefon og mail, mottak av besøkende, "sekretær", noe faktura og en del arkivering. Det er en kjempeålreit jobb. Lønna er rett over 250 000 inkl. feriepenger. Det er ikke godt betalt :/ men det er en kjempe jobb altså!

8-16 mandag til fredag :)

Skrevet

Oi, det høres virkelig ut som drømmejobben for meg og :) Du vil ikke si hvilket firma det er? Det jeg er redd for er at man må inn til byen for å få noen slike jobber?.. Har tatt kontakt med Manpower og lagt ut cven min der nå i hvertfall :)

Visste ikke at jeg var så gira på å bytte jobb som jeg er, før nå.. :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...