crys Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Eg har hatt mens lignende smærter i 3 veker nå, kan det vere farlig?? eller er det noen hær som kan hjelpe meg å fortelle meg va det egentli er for noke. Ringde legen i dag men eg fekk ikkje ett godt nåkk sva med han. også mystet eg et bar i januar so eg er litt redd.. Har ei jente på snart 5 år, men kan ikkje huske at eg hadde det sånn .:) Håper på å få ett svar. takk på forhånd.
crys Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2008 Glemte å si at eg er nå ca 4-5 uke på veg..
Sane Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Heisann, Jeg har det på samme måte som deg, er ca. 6 uker på veg. Jeg var også noe urolig, men skrev et innlegg her på denne siden og fikk tilbake en del svar om at det er flere av oss og helt normalt :-)
Tuppelure Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Det er selvsagt umulig å svare riktig på hva det kan være, men jeg antar at det du kjenner er livmora som vokser. Dette kjente jeg veldig godt det første svangerskapet, men i dette har det ikke vært så tydelig. Disse kom i rykk og napp, men minnet om menssmerter. De var ikke så veldig sterke. Nå vet jeg ikke hvordan dine føles, men jeg ville satset på voksesmerter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå