Herlige barn har jeg fått Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Har fått endel kviser i det siste og jeg er nøye med rens av hud morgen og kveld så skjønner ikke hvordan dette kan ha oppstått!! har kombinasjonshud og trenger "nødhjelp" nå!
VirreVirre Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 MD formualtions er det eneste som har hjulpet for meg. Men jeg har alltid vært plaget med huden. MD er skikkelig dyrt, men har etterhvert blitt vant til å måtte betale for at huden skal ha det greit. Har også kombinasjonshud.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Hva slags produkter hos Md bruker du da? Bestiller du dem hos strawberry??
tante grusom master of law Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 de har ikke md formulations hos strawberry dessverre. Men du kan kjøpe de hos lookfantastic el ebay el amazon...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Inne på Bim var det noen som hadde funnet noe greier som var helt fantastisk, men nå husker jeg ikke hva den het - et litt uvanlig damenavn tror jeg det var. Kom opp i forbindelse med de som har fått mye kviser og dritt som svangerskapsbivirkning. Jeg tror hun som kaller seg mokikk hadde "oppdaget" den.
VirreVirre Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Jeg har faktisk aldri bestilt produktene på nettet. Har tenkt at det blir dyrt likevel når man legger på moms osv. Men det er kanskje mye billigere? Jeg bruker facial cleanser, continuous renewal serum og moisture defense krem. Det som gjør jobben er nok det serumet som jeg smører i et tynt lag på huden. Men jeg synes kremen er så god, så jeg bruker den også. Den facial clanseren er nok neppe så viktig, hvis du har et annet billigere produkt å vaske med. Jeg ville gått på en salong og fått hjelp og kjøpt der første gang (evnt gått hjem og bestilt de de anbefalte.)
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg har slitt veldig med huden i alle år - prøvd ALT fra clearasil (anbefales ikke!) til md formulations og diverse hudpleiekurer....men det som funket her var vann, vann og atter vann - jeg drikker 2,1 l rent vann hver dag (3 0,7l imsdalflasker som jeg fyller på) og masse grønn te. I tillegg trener jeg endel og får frisk luft - tror det har litt å si også. Har også funnet de perfekte produktene for min hud - Body shops Aloe Vera-serie med rens, ansiktsvann, dag-og nattkrem.
2smågull Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Må for all del ikke blande produkter som ei her skriver!! Det kan ha motsatt virkvning. Da produkter i samme serie er laget for å virke sammen.men man vet aldri hva som kan skje om man tar rens fra en serie og fukt fra en anna! 1. steg til fin hud er ett bra renseprodukt og fukt som man bruker morgen og kveld. 2. Drikk mye vann.mange matvarer kan ofte gi utbrudd..så som søtsaker og sterk mat. 3.Viktigst av alt: IKKE KLEM!! da kommer det flere! Kan forresten anbefale Mary Kay! Det bruker jeg selv. hadde helt forferdelig hud før,men nå har jeg sjelden kviser. kommer gjerne ett par når jeg har mensen. men de blir fort borte om jeg ikke rører de!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 http://www.barnimagen.com/forum/thread/138446866
VirreVirre Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Hmm, jeg fikk vite (av hudpleier) at jeg godt kunne bruke krem fra f.eks decleor eller dermalogica som krem i tillegg til md..
Makka Pakka Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 Renser huden med dermalogica anti-bac, den fugnerer ikke så verst for meg. Men etter at jeg begynte med ID sin foundation ble det enda bedre. Det er sink i den og det demper betennelsene i huden. Når jeg har kviseutbrudd har jeg ekstra foundation på og kvisene tørker inn i rekordfart. SUUPERT. Dyrt men elsker ID.
2smågull Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 De hudpleiere som jeg har som kolleger sier det motsatt! Aldri blande merker!! Dette er damer som har jobbet med dette i mange år!
Mamsen og lillegutt Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 jeg har hørt noe om en p-pille som kan brukes for uren hud. het noe med feminia eller noe sånt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå