enik<3M06&L08<3 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 jeg bare lurer på en ting! visst det er et barn i bhg din, som har foreldre som ikke bor sammen, og som har hatt litt vansklig for og kommunisere, noe du vet, etter som du har spurt hvordan "forhold" foreldrene har! Også oppstår det noe mellom disse foreldre som gjør at alt bare blir enda verre, hadde du da syntes det vært greit visst en av foreldrene kom til deg la frem større deler av saken, og ba om råd? eller er det for drøyt?
Nelly79 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg er ped.leder :-) Alt som har med barnet å gjøre vil vi jo gjerne vite da... Kommer litt ann på hva det dreier seg om..
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg er ped. leder, men er i permisjon akuratt nå. Det er vanlig i dag at foreldre ikke bor sammen. Så lenge begge foreldrene har omsorg for barnet, behandler vi dem likt. De får all lik info ang, barnet og barnehagen. Barnehagen er der for å hjelpe familiene, så jeg syntes godt du kan spørre om råd hvis det er noe dere lurer på i forhold til barnet og hvordan dere eventuelt skal håndtere den opptåtte situasjonen. Jeg oppfordrer foreldre til å sende meg mail, be om en samtale hvis det er noe de vil snakke om. I foreldresamtaler snakker vi ofte om hjemmesituasjonen og da får foreldre anledning til å spørre og snakke om ting de lurer på eller bekymrer seg for. Hvis du trenger råd i forhold til en forverret situasjon i familien, vil jeg oppfordre deg til å be om råd. Syntes ikke dette er for drøyt. Husk at en viktig del av barnehagetilbudet er å følge opp familiene.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 jeg har sendt dere en pm.. vil ikke legge ut for mye her...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 dytter litt jeg. se om flere har noen mening...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå