Gå til innhold

noen fra haugesundsområdet?


ciccy c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Kommer dessverre ikke på BIM treffet i morgen (ingen barnevakt)!

Men resten av dere får kose dere masse!

Håper på å nå neste heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen..

Det va jo dumt da,men d kan jo ikkje alltid passa for alle.Håper du kan komme neste gang då.Og håper det fremdeles passer for dere andre imorgen:)Så då snakkes me då:)Og hvist det er noen nye som ser dette,ikkje vær redd for å komme.Me har bara hatt 1 treff ilag me andre også,så dokke e hjerteligt velkommen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja då har me hatt treff,me va bara 3 stk,men var jo kjempekoseligt for det:)Var inne på oktoberjentene sin side og såg at undrende85 fikk en jente den 3..Gratulerer så masse!!!

Vi ble enige om at det skulle være nytt treff den 21.10.Håper dette passer for dere andre også.Så fannt vi ut at vi ville prøve ut en ny plass

og treffes på..Mody(tror det skrives sånnt)?kafeen rett oppforbi Egon hvertfall:)Håper mange kan komme da,alle med spire i magen er velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei.. Jeg kom jo desverre ikke på forrige bimtreff... jeg gav jo ikke beskjed om dette, for jeg klarte jo å glemme det helt ut.. så beklager det...:/ men det var nå kjekt å høra at dere koste dere vertfall.. jeg skal prøve å huske på netse bimtreff å heller prøve å komme da vist det passser.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann..Nå kom desverre allt i veien i dag så jeg kan ikke komme på treff:(Men dere andre får kose dere masse så håper jeg kan være med neste gang.Hvist dere avtaler nytt møte har jeg 2 det passer for i uke 45 så vet dere det hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den andre tråden ser du at det var bare ei som dukket opp stakkar. Skal vi legge inn på onsdag på Mody istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er samme for meg hvor vi er:)Det var dumt du dukket opp alene da!Så dumt:(Men jeg tror jeg har skaffet meg barnevakt til neste onsdag nå,så jeg tror jeg er sikker på at jeg kommer:)Sett opp et treff dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da setter jeg opp et treff på onsdag kl. 18.00 på egon.

Evt hvis det er stemning for det, så kan vi gå en annen plass når alle har dukket opp. Hadde vært kjempefint om alle som vil komme kunne gitt et lite vink på tråden her. Så slipper vi at noen blir alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hei alle sammen:) er 29 år og venter mitt 4 barn:) men er ikkje før 12 juli da,så eg venter med og gå på treff når eg har kommet lengre på vei..hadde vært kjempekosligt og blitt kjent med flere som skal ha barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...