Gå til innhold

Aaarrrhhhggg! Hva er det som skjer med jenta mi?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er blitt så SINNSYKT sutrete og innpåsliten de siste dagene! Hun pleier vanligvis å være flink å leke selv på gulvet, men nå er det helt umulig å sette henne fra seg i mer enn noen sekunder - kommer sutrende og hylende med en gang - får ikke spist frokost engang...håper det bare er en fase, ellers blir jeg GAL! Hun er 12 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

driver ikke med noen tenner da?

Skrevet

Det har jeg faktisk ikke sjekket....håper det...at det er noe som fort går over, for dette er til å bli skikkelig spør av...

Skrevet

Mina er også fryktelig sutrete for tiden, hun får jekslene. Hun har strevd med de i over en måned nå, har heldigvis begynt å sove bedre om natten igjen, det er en trøst i alle fall.

Skrevet

Prøvde å se etter nå, men kan ikke se noe i munnen hennes i hvertfall. Noe som hjelper hvis det skulle være tenner da? Hun har ikke vært plaget av de andre hun har fått. Hun har begynt å tulle om nettene igjen også - det var skikkelig slap in the face etter endelig å ha fått henne til å legge seg greit og å sove hele natten...

Skrevet

AKKURAT som å lese om min lille skatt.. Hun er strax 12 mnd, og jeg håper som deg at det bare er en fase! Holder på å bli sprø!

Skrevet

tror det er helt normalt, sånn har alle mine vært rundt 1 års alderen..

jenta er 10 mnd nå så går liksom å venter på at hun begynner, hehe..

slitsomt JA!! men det roer seg:))))))

hang in there!!

Skrevet

Skulle tro det var min datter du snakket om! :) Hun er akkurat samme ulla i disse dagene, helt umulig! Hun får tenner da, stakkar, 3-4 stk på en gang, ikke rart det er hardt å leve akkurat nå.

Skrevet

Bra å høre at det ikke bare er Milla;o) Får håpe det snart gir seg da...hun er litt bedre nå som hun har sovet - så får vi se hvor lenge det varer;o/

Skrevet

De går gjennom en fase med litt seperasjonsangst rudnt 1 års alder, så det er nok bare en fase der hun trenger deg litt ekstra:-) Sånn var tulla vår, og det gikk fort over- hun er 14 måneder nå, og var sånn i noen korte uker rundt bursdagen.

Skrevet

Ja, det er nok det...nå kom hun krabbende bort til meg og måtte sitte på fanget, he he - greit så lenge hun sitter i ro da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...