*Rutletutt* Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hun er blitt så SINNSYKT sutrete og innpåsliten de siste dagene! Hun pleier vanligvis å være flink å leke selv på gulvet, men nå er det helt umulig å sette henne fra seg i mer enn noen sekunder - kommer sutrende og hylende med en gang - får ikke spist frokost engang...håper det bare er en fase, ellers blir jeg GAL! Hun er 12 mnd.
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Det har jeg faktisk ikke sjekket....håper det...at det er noe som fort går over, for dette er til å bli skikkelig spør av...
Blue Lady Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Mina er også fryktelig sutrete for tiden, hun får jekslene. Hun har strevd med de i over en måned nå, har heldigvis begynt å sove bedre om natten igjen, det er en trøst i alle fall.
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Prøvde å se etter nå, men kan ikke se noe i munnen hennes i hvertfall. Noe som hjelper hvis det skulle være tenner da? Hun har ikke vært plaget av de andre hun har fått. Hun har begynt å tulle om nettene igjen også - det var skikkelig slap in the face etter endelig å ha fått henne til å legge seg greit og å sove hele natten...
~Milly~ Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 AKKURAT som å lese om min lille skatt.. Hun er strax 12 mnd, og jeg håper som deg at det bare er en fase! Holder på å bli sprø!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 tror det er helt normalt, sånn har alle mine vært rundt 1 års alderen.. jenta er 10 mnd nå så går liksom å venter på at hun begynner, hehe.. slitsomt JA!! men det roer seg:)))))) hang in there!!
FanteGuri Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Skulle tro det var min datter du snakket om! Hun er akkurat samme ulla i disse dagene, helt umulig! Hun får tenner da, stakkar, 3-4 stk på en gang, ikke rart det er hardt å leve akkurat nå.
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2008 Bra å høre at det ikke bare er Milla;o) Får håpe det snart gir seg da...hun er litt bedre nå som hun har sovet - så får vi se hvor lenge det varer;o/
Gjest Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 De går gjennom en fase med litt seperasjonsangst rudnt 1 års alder, så det er nok bare en fase der hun trenger deg litt ekstra:-) Sånn var tulla vår, og det gikk fort over- hun er 14 måneder nå, og var sånn i noen korte uker rundt bursdagen.
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2008 Ja, det er nok det...nå kom hun krabbende bort til meg og måtte sitte på fanget, he he - greit så lenge hun sitter i ro da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå