♥pilutta♥ Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Å, himmel, jeg er så glad! Lykke til til alle dere andre her inne, jeg sender hauger med babystøv********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ta for dere:o)
tinemor85 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Gratulera så masse,heldigen:) lykke til me svangerskapet:)
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 ÅH! Gratulerer så mye=) Kos deg med graviditeten=) Klem!
♥pilutta♥ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk:o) håper alle kommer etter snart:o)
Mikkemafian Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer:) Jeg soper opp babystøv i bøtter og spann!!! Kanskje det blir oss neste gang??
♥pilutta♥ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Ja, det krysser vi fingrene for:o)
bebi-i-magen Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 gratulerer:) hvilken symtomer fikk du,eller har du`? er det noe like som disse : jeg hadde en litten rødbrun blødning ett par dager et egeløsning,og det var det,jeg er små kvalm hele dagen,svimmel,mye vondt i hode,luft i magen,oppblåst,brekker meg innemellom,små vondt nederst i magen,og tisser veldig ofte,og har en konstant sultfølelse..
♥pilutta♥ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2008 Takk:-) Mine symptomer er kvalme, murringer, en del utflod, bitteliten blødning ca en uke etter EL(festeblødning?), sulten hele tiden, fryser og trøtt. Høres positivt ut med deg, da bebi-i-magen:-)
bebi-i-magen Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 jeg er også mye trøtt,egentilig fra jeg står opp til jeg legger meg he he, også veldig økt utflod.. vi får se da,om det skjer noe i helgen:) når er termin din da?
♥pilutta♥ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2008 Krysser fingrene for deg:o) Termin er i følge babyverden.no 27.april:o)
bebi-i-magen Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 når var din siste mens? spennende:) har du barn fra før?
♥pilutta♥ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2008 min siste mens var 17. juli, jeg har 30 dagers sykluser. Har en vakker gutt på 19 mndr fra før:o) rart å tenke på at han skal bli storebror. Har du barn fra før? Og når er IKM?
bebi-i-magen Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 min mens var 19,og har en syklus på 28 ja jeg har to barn,en på 6år som begyner på skolen til mandag,og en gutt som er 9 uker til mandag:) vi vill ha to tette,bli ferdig med det liksom he he:) men at jeg skulle bli gravid så fort hadde jeg ikke trodd,om jeg er det da:)med minsten ble jeg gravid etter 3 uker he he:) ikm er nå til lørdag:) en ennen ting jeg har hatt noen netter hvor jeg har våkna at jeg har vært sikelig kald,orntlig frysi, kan det og være et tegn på at jeg er gravid? så kos da, han får jo en og leke med han da:)gøy:) gammel er du da? jeg er 25:)
♥pilutta♥ Skrevet 14. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. august 2008 jeg er 26 år, blir 27 før neste kommer:o) jeg har også frøset veldig om natten, og fryser generelt. Så det kan jo være et godt tegn:o) Denne gangen fikk vi det til på 4pp, forrige gang på 3pp, så jeg føler at vi er heldige. Håper virkelig det har klaffet for dere også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå