h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Er barna deres med på noe....? Jenta mi har spilt fotball i 2 år ..... men her vi har flyttet fins det ikke noe slikt for så små barn... hun er 7 år.. Ellers så var begge barna med på Idrettskolen i fjord..( gutten elsket det).
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Her vi bor er det veldig lite for dem som er under skole alder, så er ikke med på noenting nei.. Men jeg ser for meg at Allidrett eller noe sånn er helt topp..
Mille** Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Eldste er med på fotball på sommeren og håndball og ski på vinteren. Hun er 10 år. Begynte med håndball når hun var 7 år. )
blond Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Eldste har gått på turn siden han var 5år og liker det godt. Han skal fortsette i høst. Jeg er spent på om det er flere gutter på 6-års gruppen. Ellers er jeg redd han ikke blir der lenge. Minsten skal få begynne på turn når han blir 4år hvis vi synes han er stor nok til det. Det kan bli for mye aktivitet når man har full barnehageplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå