Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Pga et overgrep en tid tilbake, henvendte legen meg til psykolog. Der og da hadde jeg ikke det store behovet, i tillegg til at jeg var student og ikke hadde så mye penger. Endte derfor med at jeg ikke gikk. Nå, derimot, melder behovet seg plutselig.. Har ikke veeldig mye penger nå heller, så lurer på om noen vet hva det koster? Er det sånn at man må betale opp til et visst beløp, så er det gratis etterpå? Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 jeg gåt til en privat, med henvisning fra legen min, betaler 280 kr gangen inntil frikortgrensen på kr 1760 (tror jeg) etter det gratis
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Ok, det var jo ikke avskrekkende.. Hvor ofte er det egentlig vanlig å gå?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Muligens forskjell mellom privat og DPS? DPS koster 280 frem til fri kort vet jeg, mulig det er samme hos privat.. Jeg går nå 1 gang i uka, sliter mye uten medisiner nå som jeg er gravid, men er vell mange som klarer seg med måndtelig også!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå