h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Flere som liker å drikke kaffe om morgenen..... Jeg syns det er godt å sitte å ta det med ro om morgenen å drikke kaffe...( sjelden jeg har tid til det....)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 nei, fysj... =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Det sa jeg også når jeg var 24 år...hehe:) Begynte ikke å like kaffe før jeg var 32... begynte med capucino og latte med masse sukker... men nå er det bare kaffe:) Begynte å bli lei av at de eldre alltid sa når de serverte kaffe til kakene:" Nå må du se til å bli voksen" Så da begynte jeg å ta en kopp, bare for å tilfredstille de....hehe:)
**¤¤** Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Drikker kun kaffe på jobben eller på kafé med venninner. Aldrig hjemme. Syns det er ganske deilig å starte dagen med kaffe før man begynner på jobben
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Nei, men når storesøster er i bhg eller ute med pappan tar jeg meg et stort glass pepsi max, det er digg det =)
Lykkeligmammatiltre Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Ja kaffe er godt, det aller beste er dobbel latte eller cappuccino! Men lager sjelden kaffe hjemme, bare når det kommer besøk!
Trollkatt Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg både liker det og må ha det. Får jeg ikke kaffekoppen om morgenen, blir jeg helt ødelagt. Jeg har drukket kaffe i maaange år. Var nok ikke så lurt av foreldrene mine å la meg smake da jeg var liten, for jeg elsket det. Husker ikke hvor liten jeg var, men jeg gikk i hvert fall på barneskolen da jeg begynte å drikke kaffe. Sønnen min på to år er også helt gal etter kaffe, men vi lar ham selvfølgelig ikke drikke det. Vil ikke at han skal bli like avhengig som meg. Er veldig for å la barn smake på alt de vil smake på (av mat og drikke, altså), men det er jo litt skummelt og, tydeligvis. Er jo alltid fare for at de skal like ting de egentlig ikke skal få i seg.
Mille** Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Jeg må ha kaffe om morgenen, får faktisk hodepine hvis jeg ikke får kaffe. Drikker en god del kaffe utover formiddagen også, men sjeldent på ettermiddagen. Kun hvis vi har besøk eller er på besøk. )
lillebror er " forsinket" Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Ja, jeg maa ha keffe paa morgenen. Drikker masse kaffe hele dagen, kanskje for mye :-/
boble <3 Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 Åh! Kaffe <3 Fullstendig avhening og mine venninner små"mobber" meg litt pga det:0) Tripper stort sett rundt med et kaffebeger i hånden.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. august 2008 #12 Skrevet 14. august 2008 Klarer ikke smaken av kaffe. Hadde en uheldig episode med galiano da jeg var ung (og dum), og etterpå det har bare kaffe minnet meg på denne episoden.. Men savner det sånn for kosens skyld da egentlig.. Men holder meg til pepsi max og te..
Mille** Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Hehehe.....Kokkelimonke, ja hvem har ikke hatt en uheldig episode med galiano!? *grøss* ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå