Gå til innhold

Dere som er andregangs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hvor tidlig popper magen fram nå i forhold til første gang? På min første kom ikke magen før langt ut i 3 mnd, men nå i uke 10+2 går d ikke å skjule det lengre. Ser mange stjålne blikk på min voksende vom, men ingen som tør å antyde noe helt enda. Litt gøy:)

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Sist fikk jeg ikke mage før uke 21, så den kom sent :)

Har fremdeles ikke fått noe mage i uke 8, bare oppblåst, men den kommer nok tidligere denne gang :)

Skrevet

heihei! sist fikk jeg vel mage rundt uke 16-18! mens nå er jeg veldig opplåst, spesielt om kveldene jeg er 7 eller 11uker!! satser bare på at jeg virkelig er 11uker :oD men sliten me å få igjen knappene på buksene, og jeg måtte skaffe meg en go mammabukse i går, den kan jeg iallefall gå me hjemme, eller nedbretta!! føler ikke folk skal tro jeg er gravid helt enda!!

Skrevet

Jeg fikk mage etter 3mnd sist gang, men nå poppet den ut med en gang, er 8+6 nå. fødte for bare fire mnd siden, kan jo hende at den kom enda litt fortere på grunn av det...;)

Skrevet

hei !

jeg er bare 8 1/2 uke på vei og har ingen mage enda. Sist gang fikk jeg sånn ekkel kvapsete mage etter 9 uker, og en liten bul etter 13 uker. jeg håper jeg kan vente litt denne gang, men det er vel ikke så vanlig det...

Skrevet

For min del kom magen med den første rundt 4 mnd kanskje? Husker ikke helt. Klarte vel å kjenne livmora godt da hvert fall. Nå er jeg 9 uker og tror jeg klarer å kjenne livmora bare så vidt, men er ikke helt sikker. Har ingen gravidmage, langt i fra, det som vises er nok bare litt oppblåsthet eller for mye mat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...