Snart4! Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hei alle sammen! Jeg var hos legen foer snart 2 uker siden tok blodproeve og fikk vite at jeg er/ var gravid (bor i utlandet). for akkurat en uke siden hadde jeg en liten bloedning, bittelitt, og regnet med at dette var helt vanlig! men naa syns jeg at svangerskapssymptomene er forsvunnet, ikke oemme bryster nestn, litt murringer i magen ikke noe saerligog foeler meg iksom i begynnelsen... er redd foer aa ha mistet var omtrent i uke 6-7.... noen som vet naar jeg kanksje kan ta en graviditetstest paa ny? naar hcg nivaaet synker etr evt spontantabort? ved blodproeven foer 2 uker siden var hcg rrundt 11400..
student23 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg ville bare tatt en ny graviditetstest. Har hørt at hcg nivået synker veldig fort etter en SA. Du har jo fremdeles noen symptomer, og det er jo bra. Mine symptomer kommer og går også. Ta en test du så slapper du sikkert mer av Krysser fingrene for deg!
Tuppelure Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 For å være positiv, så kan symptomer komme og gå ja. Men forstår at du blir usikker. I mitt første svangerskap var jeg f.eks kvalm bare noen få dager (heldigvis), men alt gikk bra. Jeg hadde også en liten blødning som noen kaller festemens, forhåpentligvis var det det du hadde. Ømme bryster kan også gå over. Ikke vet jeg, du må nesten bare vente litt til tror jeg. De første månedene er bare slik, veldig usikre... Lykke til!
j.tiddi Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Hadde ikke ømme pupper i det hele tatt, forige svangerskap, gå å ta en test. alt er sikkert bra!
jente08nyttbarn2011 Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Hei, Jeg fødte en jente for 3 1/2 mnd, og kikket bare innom her på 1 trimester. Når jeg var gravid i 6 uke med jenta mi hadde jeg en halv dag der hvor jeg fikk litt blod når jeg tørket meg etter å ha vært på toalettet. Var da veldig redd for at jeg kunne ha mistet henne og oppsøkte legen min. De sa at ut i fra mine blødninger virket det ikke ut som om jeg hadde mistet det. Mange har slike blødninger rundt det tidspunktet. Legen sa til meg at dersom en mister barnet sitt har en som regel en menstrasjonblødning. Legen min tok ultralyd på meg i uke 8 og kunne da bekrefte at jeg fremdeles var gravid(Tok også ultralyd første gang, men da for lite til å kunne se noe). Jeg følte meg heller ikke gravid etter blødningen, hadde egentlig ikke så mange svangerskapssymptomer under graviditeten som mange andre har. Men jeg ville fått det bekreftet på en eller annen måte hadde jeg vært deg, ikke kjekt å gå å ikke vite det 100%. Lykke til, det ordner seg sikkert !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå