*Villekulla* Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke sansen for vegger fulle av familiebilder og har valgt meg ut 3-4 bilder jeg har rammet inn og plassert på forskjellige steder i huset.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Nei, har ikke det. Har også valgt ut noen bilder hovedskelig fotografbilder.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 har en del bilder av barna mine, men ikke alle er på veggen, og veggen min er langt i fra full av bilder, hehe,,, her blir vært bilde som skal henges opp nøye gjennom tenkt. Nå skal de sier at de fleste bildene her er av barna da, men vi snakker kanskje10-15 bilder, ikke 30.. og som sagt, ikke alt er på veggen, har noen stå rammer fra perfekt home osv:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Nå har vi bare et barn, en liten gutt på straks 6 måneder. Men har ingen bilder av han hengende eller stående fremme enda. Har en nydelig sølvramme han fikk til dåpen som vi skal ha bilde av han i- litt forstørret fra dåpsdagen men ikke kommet så langt enda.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Vi har "familievegg" på pianoet og veggen over, og der har jeg vel 3 bilder av dattern, sammen med bilder av foreldre, besteforeldre og oldeforeldre. Men ikke ellers i huset.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Nei, jeg har bilder i rammer, stående på en sjenk (2 bilder der) og 2 bilder av sambo og meg selv på tv-benken. I trappeoppgangen har jeg en slags hylle, der har jeg bilder av ungene. Har fremkalt 1 bilde av snuppa på lerett som henger i stua, pluss 4 små bilder fra spaniaturen vår hengende under hverandre ved siden av terassedøra-faktisk! Men nei, det bugner asbsolutt ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå