Gå til innhold

Pannekaker...:) Torsdagens middagstråd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg lyst til å steke pannekaker.... nam-nam...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte sønnen for 10 min siden, om hva han ville ha til middag -og svaret ble pannekaker gitt.. :o) Men vi får se hva vi finner på.

Skrevet

Har sluttet å spørre barna jeg, får da har jeg måttet lage pannekaker eller tomatsuppe hver dag...haha:)

Skrevet

Her ha sønnen faktisk ganske varierte svar når jeg spør, men det var en periode han bare svarte pizza når jeg spurte hva han ville ha til middag.. Og når jeg da sa: noe annet enn pizza da? DA kom svaret: en annen pizza? :o)

Skrevet

Idag blir som igår, kyllingfilet med squash, paprika og råris ved siden av.(lagde for mye igår)

Skrevet

Lager pasta til ungene når lillebror og jeg har hentet storesøster i bhg.

Sambo og jeg skal ha biff og salat når de er i seng. Han vil sikkert også ha poteter, men det får ikke jeg.

Skrevet

Vi har vært ute og spist rett og slett idag. Jeg hadde biff med fløtegratinerte poteter. Og mann og barn hadde pizza. Så har min far ringt og bedt oss på hjemme fisket aure (ørret), så vi skal dit i 7 tiden ikveld og spise ny steket fisk.. nam nam..:)

Skrevet

I dag blir det fullkornpasta med flådd paprika, basilikum, brokkoli og stekt kyllingfilet. Basalmicoeddik til.

Skrevet

Her skal vi ha bradwurst polser med hjemmelaget potetmos og gronnsaker.

Skrevet

Fiskepudding, poteter og raspa gulerøtter

Skrevet

Vi har hatt pølse i brød. Veldig spennende. Men så ble det fruktsalat til dessert.

Skrevet

Kyllingvinger, ris og salat. Ble hurtig middag siden vi skulle bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...