Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Vi fikk et forslag til 3 bilder i sort hvitt i samme ved siden av hverandre. I midten er det fjeset til minsten, inntyllet i et strikket nøstebarnteppe. Bildet er sort hvitt, men hun hadde beholdt øynene hans i farge -. og de er utrolig knall blå. På sidene henger det et bilde av føttene hans og hånden hans som ligger i min. Det var så fint at jeg måtte tørke en tåre :-) Jeg har veldig lyst å ha det bildet hjemme, men lurer på om det er dumt at det er så lite av gutten som viser ? Det koster 1800 kr å få bildene inkl. ramme. Vi kommer til å gå til fotografen når han er ca 2 år også, siden vi har gjort det med eldste. Da kommer vi nok til å ha et større bilde hengende, gjerne et collage eller noe sånt.
du og jeg og vi to Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Du har sikkert masse andre bilder av gutten din? Jeg ville ha tatt de bildene som jeg synes var spesielt fine, det er jo derfor man går til fotograf? Synes de bildene høres nydelige ut.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg ville hatt det - det er jo vel så mye et kunstverk som et bilde av sønnen din. Du får kanskje prøvebilder i tillegg, og jeg er sikker på at dere har drøssevis av private bilder som viser mer "ham" om du skjønner. Det bildet vi brukte er en collage av 4 små bilder - hele greia er vel 15x15 tilsammen. Ikke stort, men det viser det "beste" av jenta vår.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jeg har egentlig bestemt meg for dette - bra at andre også har samme oppfatning. Tror det blir rå fint å ha på veggen - gleder meg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå