Glaglagla!! Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Må bare få ut litt frustrasjon....Tok ut spiralen for 4 uker siden. Fikk en liten blødning etter 4 dager - som varte kanskje i 3 -4 dager. Så gikk det noen dager - merkelige ting begynner å skje....Mensmurring, stikkinger, prikkinger i puppene, kvalme til alle døgnets tider, trøtt....Hormonelt tenker jeg! I forrige uke gav den verste kvalmen seg... De siste dagene nå mensmurringer av og til - stikker på høyresiden, og stikker på venstresiden...puppene stikker, verker litt av og til og oppfører seg rart - de er ikke "ta på ømme" - men blodårene stikker ut og det har kommet flere og de har blitt tydeligere - humøret mitt de siste dagene har vært som en ping pong ball - opp og ned! Tok en billigtest i dag - negativ! Jeg har en datter på 8 år fra før - det tok lang tid før jeg fikk positiv test med henne - to leger testet negativt ennå jeg var gravid - og det var puppene som ble veldig rare sist også.... Jeg lurer på om jeg kan være gravid...."husker" ikke symptomlisten min fra sist... Skal til gynekolog til uken - jeg er i såfall veldig kort på vei. Om det var mens jeg fikk noen dager etter uttak av spiral bør jo mensen kommen en av disse dagene.. og jeg føler ikke noe "jeg skal ha mensen" symptomer.... Uff - måtte bare få ut litt frustrasjon... Lykke til jenter!
KineMI Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Spennende da Hvorfor ikke stikke å kjøpe en CB sånn for sikkerhets skyld? Kan jo hende du er gravid og er jo MANGE her inne som klager på billigtestene over at det tar evigheter før det vises at man er gravid på de. Lykke til
Villemo&Pjokken Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg forstår deg så godt! Det tar en evighet for meg også å få positiv test =/ Nå er jeg forsinka med mens og har testa med mange forskjellige tester men alle sier negativt. Selv føler jeg at det ikke stemmer. Og ikke ett tegn til at tante rød er rundt svingen Hvis du vil så kan vi kanskje følge hverandre og se hvordan det går??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå