Gå til innhold

Hva er planen for dagen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skal jeg og storesnupp gå igjennom klesskapet hennes, rydde, sortere og kaste, og finne ut hva hun evt trenger av klær. Så skal vi ut å handle og forhåpentligvis få en frisørtime til henne. Må vel vaske over badet i dag også, og må sikkert vaske klær, ikke en dag uten klesvask. Senere i dag får vi min lillesøster og mamma på middag, skal ha taco. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

egentlig ikke så mye.... skal gjøre noe på kjøkkenet( holder på å sette inn ny innedning)

Så skal jeg på butikken en tur.... har ikke noen flere planer...:))

Skrevet

Her er sønnen og jeg hjemme (planleggingsdag i bhg). Nå ha vi spist frokost, han skal få se litt tegnefilm mens jeg rydder og vasker kjøkkenet - for det trengs! Så skal vi inn til sentrum en tur - kikke litt i butikker, kanskje spise en god lunsj. Så skal vi avsted på Fretex en tur, levere fra oss litt gamle leker og klær.. Også ha jeg tenkt meg en tur på HelseStasjonen, måle og veie sønnen. Han er 3,5 år. Ikke vært å veid ellet målt seg siden 2 år.. Så kjekt å se hvor mye han ha strekt på seg og lagt på seg..

Ja, det er vell de planene for dagen..

Skrevet

Jeg skal rydde kjøkken, stue og bad. Vaske klær (har vel 3-4 vask). Sy ferdig en genser til eldstemann.Og endelig som skal og må gjøre idag: blir ferdig med en innsendingsoppgave.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

2årskontroll og 7mndkontroll.

Skrevet

Nå sitter jeg nok på rompa i stolen til lillebror våkner, med unntak av å sette på en ny klesvask snart.

Så skal vi nok leke litt og spise litt og slappe av, før vi henter storesøster i bhg. Vi handler på veien, lager middag til de små når vi kommer hjem og så tenker jeg det sitter 3 stk spente å venter på pappa/sambo for han kommer hjem idag. Og da skal han få legge minst den ene av ungene.

Så skal vi ha biff og slappe av og snakke og kose oss =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...