Gå til innhold

hva skal vi finne på idag da tjeier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hm...?? dritt vær, alt er gjort i leiligheten( vasket ryddet og hele pakka igår) hva skal man da finne på? reise en tur til byen er jo et alternativ da! hm....... noen fler som har tenkt seg en tur ned i oslo city idag eller?;) hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal på photoshoot i Asker i dag, selv om jeg EGENTLIG burde vært hjemme og gjort leiligheten vår strøken før helgen:) men men pyttipytt, en dag i morgen også:0)

Kos dere, uansett hva dere finner på:) Nå skal jeg løpe til bussen og så ta toget til Asker:0)

Skrevet

Jeg skal ligge her og holde på maten hele dagen, hihi. Så kommer mamma og er standin for mannen min i dag; henter i bhg, lager middag, gjør kveldsstell. Gleder meg masse, for siden jeg er syk har hun fått penger til å ta høstklærshoppingen til snupp - jeg er spent på hva hun har endt opp med (og håper veldig at det er anvennelig og passer sammen, også med det hun har fra før). Ja, og så må jeg få dusjet en gang før hun kommer ;o) Det er fulldagsjobb, det, hehe...

Skrevet

Tenkte jeg sku vaske leiligheten, pakke, kjøpe meg ny tlf og hente lillegutt i barnehagen:) skal en tur til mine foreldre i helgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...