Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Ser det er mange her inne som er gørranes flinke til å begynne med julegavene tidlig, men hvordan er det med bytting av ting og sånn? Jeg mener, de klærne man feks har på sommeren, har de jo ikke inne ved juletider.. Det hender jo at man faktisk må bytte til en størrelse større.. Skulle ønske jeg også var litt flink til sånne ting, men så er jeg også redd for at de som skal få gavene feks handler de selv de neste 4/5 månedene..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Nå er ikke jeg av de som handler julegaver om sommeren av akkurat de grunnene du nevner her. Hva om de vil bytte? Eller kjøper det selv... Har dog gjort det noen ganger, men da bruksting som bøker eller glass og sann som jeg vet den jeg kjøper til har bruk for eller ønsker seg. Og ofte er det sann med glass og sann som butikken har inne alltid at en får bytte de selv om det er lenge siden.....
Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg kjøper alltid alle julegaven i november. Og så har jeg bare julekos i desember:) Man må være temmelig skråsikker på at man kjøper rett gave til rett person om man begynner før. Men jeg kjøper gjerne gaver til barna før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå