Chidera *tobarnsmor* Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Velkommen inn hit:-) Jeg synes det er siste trimester som går fortest, i alle fall til man kommer til slutten. Da synes tiden plutselig å stoppe opp igjen;-) Hehe! Er nå 31+4, og tiden flyr av gårde. Regner med den stopper opp rundt uke 37-38. Lykke til i siste etappe!
*tornerose* Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Velkommen til siste trimester :-) Tiden for min del går veeeeeldig fort, nesten litt for fort til tider :-) Synes jeg kom inn hit i går og nå er jeg plutselig i uke 31.... SPRØTT :-D
Gulljnta Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 Så godt å høre Føler det har gått kjempefort til nå, hvertfall når jeg tenker over at jeg har gått gravid i et halvt år! Er litt redd det skal gå seinere nå siden jeg er sykemeldt pga kraftige kynnere. Men skal kose meg med å stelle til barnerommet og handle resten av tingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå