Gå til innhold

Skulle tro jeg akkurat ble gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De første par mnd var jeg sååå overfølsom, irritert, trøtt, sliten, ble fort kvalm og svimmel - og så gikk det over og jeg ble meg selv igjen.

Men nå har jeg blitt sånn igjen rundt uke 30!! Grrrrrrr.... er det bare meg, eller er det noen flere som føler seg litt "premenstruelle" for tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kortere (/&%&¤%¤lunte har man vel kanskje....

Skrevet

haha... godt det ikke bare er meg ;)

Skrevet

jeg har vært sånn til og fra gjennom hele svangerskapet jeg =P

Skrevet

Jeg biter litt hardere når jeg er gravid, men har som Rikkesk vært sånn igjennom hele svangeskapet. Merker det når jeg blir sliten

Knuste en "uknuselig" talerken på mandag gjorde jeg også i sinne!

Skrevet

jeg har ikke vært spesielt hormonell tidligere, men nå som jeg blir tyngre, det er liten plass, man sover dårlig og jeg er mer og mer sliten - kjenner jeg også at lunta blir kortere og jeg svarer krassere. Heldigvis kan jeg gjemme meg bak det at jeg er svanger ;o)

Skrevet

Jeg er i uke 30, og merker at jeg har fått kortere lunte i det siste + har lettere for å mase på stakkars sambo. :/ Jordmor mente det var pga at jeg begynte å bli mer sliten... Sover ikke like godt bestandig heller.

Skrevet

Er i uke 29 og sliter med akkurat d samme. Sover skikkelig dårlig om natten, og vil helst bare sove igjen etter å ha spist frokost. Går alene i mørk kjellerleilighet(skal flytte om 1 uke), føler meg tung i kroppen(har jo aldri i mitt liv veid over 60 kg før) og føler meg bare tristere og sintere for hver dag. klarer meg kanskje gjennom dagen, men når mannen min kommer hjem, renner tårene konstant.. vil ha kos og oppmerksomhet og prøver han, blir ingenting riktig likevel:S :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...