mammaspuppergo 14pp Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Går nå ikke lenger under kategorien "aleneforeldre" da jeg har flytta. Å fått meg samboer! Lykke til videre jenter!!!!!!!
Mamma+2 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Så flott.....håper jeg følger i dine fortspor om ikke altfor lenge. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Flott! Gratulerer!! =) Send over kjærlighetsstøvet til oss andre da :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå