Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Det går mot at 4 åringen skal få fjernet polyppene, grunnet smorking og mange pustestopp om natta. Det jeg lurer på er : - Er det full narkose ? - Kommer han hjem samme dag ? - Hvor dårlig pleier de å bli i etterkant ? Ca antall dager hjemme fra bhg. - Blir de fleste bra etter en slik operasjon ?
Stolt mamma Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Datteren min fjernet sine når hun var litt over 2 år. Hun sov dårlig, snorket og hadde ørebetennelse på ørebetennelse.... - Det er full narkose - jeg var med henne da hun fikk narkosen og satt i venteværelset mens operasjonen pågikk. Tror det tok 20-30 min til jeg fikk se henne, men det føltes veeeeldig lenge... - Jenta mi kom hjem samme dag. Hun var i veldig fin form når hun våkna skikkelig etter narkosen. Hun ble operert ved 10-tiden og vi reiste hjem ca 14. - Jenta mi var ikke dårlig - litt sliten og spiste litt dårlig. Fikk mye saftis. Hun ble operert på en tirsdag og jeg valgte å holde henne hjemme ut uka. Legen sa et par dager var nok, men jeg syns det var greit å være hjemme den uka. - Vet ikke om de fleste blir bra. Jenta mi sover mye bedre - hele natta faktisk og det var veldig etterlengtet for oss alle etter 2 år uten særlig søvn. Hun har hatt 2 ørebetennelser etter operasjonen, men de har ikke vært like agressive. Hun er nå 2,5 år (3 i nov).
Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Å, det høres bra ut. Håper bare han blir satt opp på poerasjon nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå