Gå til innhold

Erfaringer med å ta polyppene på barn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går mot at 4 åringen skal få fjernet polyppene, grunnet smorking og mange pustestopp om natta.

Det jeg lurer på er :

- Er det full narkose ?

- Kommer han hjem samme dag ?

- Hvor dårlig pleier de å bli i etterkant ? Ca antall dager hjemme fra bhg.

- Blir de fleste bra etter en slik operasjon ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min fjernet sine når hun var litt over 2 år. Hun sov dårlig, snorket og hadde ørebetennelse på ørebetennelse....

- Det er full narkose - jeg var med henne da hun fikk narkosen og satt i venteværelset mens operasjonen pågikk. Tror det tok 20-30 min til jeg fikk se henne, men det føltes veeeeldig lenge...

- Jenta mi kom hjem samme dag. Hun var i veldig fin form når hun våkna skikkelig etter narkosen. Hun ble operert ved 10-tiden og vi reiste hjem ca 14.

- Jenta mi var ikke dårlig - litt sliten og spiste litt dårlig. Fikk mye saftis. Hun ble operert på en tirsdag og jeg valgte å holde henne hjemme ut uka. Legen sa et par dager var nok, men jeg syns det var greit å være hjemme den uka.

- Vet ikke om de fleste blir bra. Jenta mi sover mye bedre - hele natta faktisk og det var veldig etterlengtet for oss alle etter 2 år uten særlig søvn. Hun har hatt 2 ørebetennelser etter operasjonen, men de har ikke vært like agressive. Hun er nå 2,5 år (3 i nov).

Skrevet

Å, det høres bra ut.

Håper bare han blir satt opp på poerasjon nå da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...