Denice Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 I 9 mnd og 3 dager har vi ventet og ventet....og ventet!!! Og i dag kunne jeg ENDELIG gå inn ttil vesla, vekke henne forsiktig og si at NÅ er du blitt kusine! Og hun ble sååååååå glad! Hoppet opp og ned og sang: "jeg er blitt kusine, jeg er blitt kusine!!" hihihi Ååååå, som vi gleder oss til å hilse på henne!! Bare for å dele litt av vår glede med dere.
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer!!! Er allid gøy med nytt familiemedlem
Meg + 2 prinsesser Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer såååå mye, så koselig! Jeg var helt i hundre første gangen jeg ble tante også, det jeg ikke visste da var at jeg var gravid selv, hihi. Du får susse og kose masse på henne;))
Denice Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 Det skal jeg gjøre!! Må vel ut å kjøpe en liten ting til henne idag som skal med på sykehuset.. Jobber i klèsbutikk så klær har hun allerede fått et lite tonn av.. hva synns dere om et lite gullsmykke? Eller noen andre forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå