Gå til innhold

billige vinterdresser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor nokså langt mot nord, men har ikke råd til Reima-vinterdresser el.l. Har heller ikke funne tnoe som ser kurant ut på Finn el.l. Noen som har erfaring med billigdresser som f.eks. den de har på Sparkjøp? Skal brukes til en ettåring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinterdressene på Europris har kommet godt ut på div.tester.

Vi kjøpt en i fjor, men ble skuffet. Joda, den var varm og god, men småen kunne jo ikke bevege seg i den. Dressen var så stiv. Slik er det gjerne med de ekstra billige. Men om barnet bare skal sitte i vogn eller leke litt ute går det jo greit. Men om du har et barnehagebarn ville jeg iallefall påkostet meg noe fra H&M.

Skrevet

Vet ikke helt hva som blir for dyrt for deg, men kan jo tipse deg om at reflex sine vinterdresser til de små er fine og gode hvertfall. Tror den koster 4-500kr, vi fikk i gave nemlig pga snuppa har bursdag på vinteren. Så hun hadde den når hun var året. Holdt fint den hvertfall.

Skrevet

Europris sine dresser er kjempefine/gode!! Og Sparkjøp sine også!!

Skrevet

Sparkjøp sin er veldig bra. Kjøpte for å prøve i fjor og gutten var ikke våt en eneste gang

Skrevet

På XXL sport hadde de Helly Hansen Tec nedsatt til 500kr, stormberg til 599kr. Vet ikke om det er for dyrt, men den HH dressen var veldig lett og fin og skal ha de samme egenskapene som reima sine. Vind og vanntett. Uttagbart for.

Skrevet

Du får bare ta deg råd til Reima, snuppa. Trodde du viste det var obligatorisk her på dib? Hvis ikke burde du ikke hatt barn.

• 4 uker senere...
Skrevet

sparkjøp er veldig god!

vi fikk en slik vinterdress i gave for 1 år siden, den brukes enda og vår aktive datter har ikke blitt kald eller vått en eneste gang i barnehagen!!

anbefales!!:)

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og ser mange barn som beveger seg fint og ikke er våte og kalde selv om de ikke har Reima eller Troll dress! Jeg liker Reflex sin dress. HH og Skogstad har også helt greie dresser syns jeg. Disse er gode alternativer. Jeg har ikke erfaring med Sparkjøp sine men ser mange skryter av de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...