lillebror er " forsinket" Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg har vert vaaken leeeeeeeeeeeeeeeenge. Men kun fordi lillebror ikke ville sove. Tenkte kanskje det var noe liv her, men nei.
2 små orkaner Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg er her. Er ved å gjøre Hans Emil klart i barnehagen. Reiser dog først om en times tid...
lillebror er " forsinket" Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Saa hyggeligt. Da er jeg ikke helt alene har da..
2 små orkaner Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Du fikk for resten 3 av 4 rette i tråden om hva vet du om den med nicket over: Naboen hadde visning på huset søndag og tirsdag var det solgt:-) Blir spennende å få nye naboer. Når er det dere reiser hjem til Norge?
lillebror er " forsinket" Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Ja, det er spannende med nye nabor. Faar haape de er hyggelige. Vi reiser den 29 saa det er ikke saa lenge til naa.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå