Gå til innhold

Her var det tomt paa morgenen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert vaaken leeeeeeeeeeeeeeeenge. Men kun fordi lillebror ikke ville sove. Tenkte kanskje det var noe liv her, men nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her. Er ved å gjøre Hans Emil klart i barnehagen. Reiser dog først om en times tid...

Skrevet

Saa hyggeligt. Da er jeg ikke helt alene har da..

Skrevet

Du fikk for resten 3 av 4 rette i tråden om hva vet du om den med nicket over: Naboen hadde visning på huset søndag og tirsdag var det solgt:-) Blir spennende å få nye naboer.

Når er det dere reiser hjem til Norge?

Skrevet

Ja, det er spannende med nye nabor. Faar haape de er hyggelige.

 

Vi reiser den 29 saa det er ikke saa lenge til naa.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...