Gjest irismor Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hva gjør du den dagen barna flytter hjemmen i fra og det bare er deg og gubben hjemme. Skal du fortsette å ha kontroll over barna ved å fly ned dørene dems. (håper da for all del ingen her inne har barn som får deg som svigermor) Når det virkelige livet starter og gubben er lei av å brødfrø på deg som ikke har noen arbeidserfaring og jobb. Da sitter du der husløs, arbeidsløs, gubbeløs og svigerbarn som skyr deg som pesten. Da hele dib er drittlei deg og dine meninger og alt det du gjør er perfekt. Mens din hverdag består av å tråkke på de som har valgt et annerledes liv enn deg. Du er nok perfekt i din verden men dette er ikke The Brady bunch show. Lykke til og skal sende deg noen tanker når min pensjonisttilværelse starter. Da skal jeg sitte på terassen i en av mine feriereiser til eksotiske strøk og tenke på deg med minstepensjon etter et langt liv som hjemmeværende husmor uten opparbeidede goder. Ha et flott liv for det skal og har nemlig jeg og min familie =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå