Medium fikk guttebass Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Noen som vet om Babyshop har fått inn vinterens dresser ennå? Lurte på om jeg skulle ta med meg ungene å se etter Reimadress til minstemann i dag. )
Ksenia & Anjem Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Nei det tror jeg ikke..var der i går men da hadde de bare tynne dresser
Medium fikk guttebass Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 Ok, da får jeg smøre meg med tolmodighet litt til da. Tusen takk for svar. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå