Gå til innhold

Ingen symptomer - bekymret!! (Nygravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 4+4 (tror jeg).

Har ikke hatt noen symptomer overhodet, - bare tre postive tester.

Det er nesten blitt slik at jeg har mistet all tro på at dette kan gå bra, ettersom jeg ikke kjenner noenting. Jeg føler meg ikke gravid engang.

Det eneste som indikerer at jeg er gravid er at jeg har testet positivt, - og at mensen uteblir.

Blir gal av å tenke på dette, - jeg vil så fryktelig gjerne at spiren skal vokse opp..

Noen med erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene om å ha den følelsen i begynnelsen av en graviditet, sånn har de aller fleste det tror jeg. Jeg hadde det sånn i begge mine graviditeter. Hvis du leser på barn i magen og andre steder så ser du det ganske fort. Ikke bekymre deg, snart dukker det ene symptomet opp etter det andre! Husk at mange ikke finner ut at de er gravide etter flere uker, nettopp fordi de ikke har symptomer i det hele tatt..

Slapp av, det her går så bra! Og gratulerer så mye med spire:)))

Skrevet

Hei!

Jeg sitter her med 2 sprell levende unger jeg! Var ikke kvalm et sekund, ikke dårlig på noe som helst vis. Eneste grunnen til at jeg visste de var positive tester. Begge gangene tok jeg ultralyd privat i uke 11 ca pga jeg måtte sjekke at det faktisk var noen som levde inni magen min. Og de var det... :-)

Skrevet

sånn var det med meg og. begynte ikke å kaste opp før jeg var gravid i 3dje måned jeg

Skrevet

Sånn har jeg følt det også, spesielt med minsten. Men så i uke 6-7 kom kvalmen og svimmelheten, og jeg ønsket meg tilbake til å ikke ha symptomer =)

Er vel også litt tidlig med ultralyd enda, men om du fortsatt er veldig usikker så kan du jo be om en ul om noen uker for å få ta en titt på den lille. Da får du iallefall sett om/at alt er bra, så får du slappet av =)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter!

Jeg er førstegangs, - og har jo ingen erfaring med dette.. Så det er godt å høre noen beroligende ord

Tar meg selv i å tenke "det kan jo ikke være så enkelt å bli/være gravid" hele tiden...

Det er liksom for godt til å være sant :0)

Men takk skal dere ha - det roer nervene på en overhysteriskt nygravert

:0)

Skrevet

gratulerer!!

sånn var det med meg og, husker ikke når symptomene kom, men det tok litt tid!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neida, det er ikke så enkelt hele tiden ;) Snart kommer dårlige hofter, vond rygg, halsbrann, osv osv... ;) Eller kanskje du slipper unna alt!

Med eldste begynte jeg å bli kvalm når jeg var 8 mnd på vei... hehe :)

Med minsten var jeg ikke dårlig i hele tatt, om du ser bortfa vond rygg og bekkenløsning :)

Lykke til, detta går fint! :)

Skrevet

Jeg sier bare NYT DET så lenge det varer!!!!!!!! hehe.... Jeg kjente ingen symptomer de første ukene jeg heller! Tenkte akuratt som deg.... jøss! er dette alt?! Skal det være SÅ lett og være gravid?!..... hehe.... i uke 7 var helvete løs.....og jeg kastet opp 10-15 ganger pr dag de neste 5 mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...