Gå til innhold

Ingen symptomer - bekymret!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 4+4 (tror jeg).

Har ikke hatt noen symptomer overhodet, - bare tre postive tester.

Det er nesten blitt slik at jeg har mistet all tro på at dette kan gå bra, ettersom jeg ikke kjenner noenting. Jeg føler meg ikke gravid engang.

Det eneste som indikerer at jeg er gravid er at jeg har testet positivt, - og at mensen uteblir.

Blir gal av å tenke på dette, - jeg vil så fryktelig gjerne at spiren skal vokse opp..

Noen med erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg! Vet du Cocos, kan tenke meg i alle fall at 90 % av oss jenter her inne har følt (eller ikke følt..) AKKURAT det samme som du...

Mange av oss har verken ømme bryster, vondt i lysken eller noe sted, det eneste man vet er at man har sett 2 streker på testen opp til flere ganger. Husk at den lille frøet i magen er så knøttlite, så det er jo ikke rart at vi ikke merker noe til det...Alle andre symptomer som ømme bryster, kvalme, trøtthet kommer nok, men er nok litt tidlig ennå! Bare slapp av du, jeg er selv 22 uker på vei og har en VILTER krabat i magen, med et vips er du der du også! Lykke til videre, og gratulerer så mye med svangerskapet :-)

Skrevet

Du har jo de sikreste tegnene man kan ha på at du er gravid - positive tester og manglende mens :-) Jeg hadde heller ingen symptomer da jeg var der du er nå, men tro meg, de kom!! Kvalmen kom kastet på meg og jeg husker den dagen godt ;-) Nå er jeg 36+6.... Ikke bekymre deg, plagene kommer tidsnok, selv om mange ikke merker særlig til ømme bryst og kvalme. Det er like normalt det! Kos deg og lykke til :-)

Skrevet

Welcome to mye world;) Er 32+6 og alt er bra her, null symptomer de 3 første månedene. Følte meg helt fin jeg;)

Skrevet

Bare vær fornøyd med manglende symptomer så lenge det holder seg :-) det er ikke noe å lengte etter å være konstant kvalm, og allikevel kjempesulten.. eller så dødstrøtt så du så vidt klarer å overleve en dag på jobb, og kvelden består av soving på sofan - ikke noe å trakte etter :-) så kooooooos deg! men blir du dårlig etterhvert, så pleier det å gå over uti 2. trim en gang :-)

Skrevet

du skal ikkje bekymra deg, eg hadde ingen symtomer før magen bjynte å voksa! ingen kvalme ingen ømme pupper, ingen metalsmak, ingenting.. men du ska bere vera glad:) å du har fortsatt god tid til at symtomene skal komme!

Skrevet

Helt normalt å føle det slik. Det er jo litt tidlig ennå. Så symptomene vil komme, tro meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...