Gå til innhold

Ingen symptomer - bekymret!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 4+4 (tror jeg).

Har ikke hatt noen symptomer overhodet, - bare tre postive tester.

Det er nesten blitt slik at jeg har mistet all tro på at dette kan gå bra, ettersom jeg ikke kjenner noenting. Jeg føler meg ikke gravid engang.

Det eneste som indikerer at jeg er gravid er at jeg har testet positivt, - og at mensen uteblir.

Blir gal av å tenke på dette, - jeg vil så fryktelig gjerne at spiren skal vokse opp..

Noen med erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik hadde jeg også det i begynnelsen. Tror det er ganske vanlig. Hadde kun litt mensmurringer og var helt sikker på at mensen skulle komme nårtid som helst. Hadde ingen tro på at jeg var gravid selv om jeg hadde tatt to positive tester.

Men da jeg var rundt uke 7 begynte symptomene å virkelig komme. Puppene ble ømme, jeg må ofte på do, er såå kvalm osv..

Er nå 8+2 og kan ikke vente til kvalmen gir seg. Klarer jo ikke å spise noe som helst og alt lukter så utrolig ekkelt!

Du skal heller være glad så lenge du slipper unna og bare kose deg med spiren. Symptomene kommer nok skal du se ;)

Skrevet

Ja, jeg var/er også sånn. Er 11+0 i dag og eneste symptomene jeg har er at jeg er helt håpløst trøtt. Finnes ikke kvalm eller noe som helst. Forrige svangerskap var jeg kvalm i alle fall de første 3 månedene, så jeg begynte jo å lure litt her, men hadde UL i uke 9 og alt sto bra til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...