Kathy+Oktoberjente Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Min samboers datter på 3,5 år har vært tørr på dagtid i noen måneder nå. Vi tenkte det er på tide å få det til på natta også - gjerne før babyen kommer! Har dere noen gode tips til hvordan man skal gå frem? Takk og takk
Snart er vi 5 "07okt" :-D Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Passe på at hun ikke får stort å drikke, og går på do og tisser før hun legger seg. Anbefaler at dere bruker bleie den første tiden for å se om det fungerer, og at hun er tørr om morgenen.
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 I tillegg til det Mor til to over skriver, kan dere kan lage et slags belønningsark, der hun får klistremerke for hver natt hun ikke har tisset på seg, også kan hun få en større premie etter feks fem klistremerker. Utrolig nok funker dette ofte veldig bra, men det er viktig å ikke lage noe big deal eller negativ stemning de gangene hun ikke greier det (bare si at det er sånt som kan skje, og at det ikke gjør noe). Rose masse når det går bra:-)
*Lissi* Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Pleide å "vekke" jentene mine før jeg la meg. De våknet jo egentlig ikke. Men, slik slapp vi for mangen uhell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå