Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg blir så trist av å lese om eldre mødre som kritiserer unge mødre, unge mødre som kritiserer eldre mødre, kvinner som kritiserer smertelindring under fødsel, osv... Hvorfor må vi på død og liv kritisere andre mennesker valg?.. Det gjør meg bare så trist.. kan vi ikke på ett eller annet tidspunkt forstå at alle er forskjellige, og dermed både ønsker forskjellige ting ut av livet, og håndterer livshendelser ulikt..
!!!! Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Kjære Gandhi. Hyggelig å høre fra deg. Viste ikke at du hadde blitt far i det siste men sånn kan det gå... Ja til fred, nei til krig. Ja til frihet, nei til slaveri. Nei til våpen. Nei til forurensning. I natt jag drømde nogot som jag aldri drømt førut, jag drømde det var fred på jord och alla krig var slut. Jag drømde om en jattesal dar statsmenn satt i rad. Så skrev dom på ett reversal och reste sej och sa: Det finns inga soldater mer Det finns inga gæver, och ingen kanner langre til det ordet ”millitær”. På gatorna gikk folk omkring och drog från krog til krog, og alla drack verandra till och dansade och log. I natt jag drømde nogot som jag aldri drømt førut, jag drømde det var fred på jord och alla krig var slut. I natt jag drømde nogot som jag aldri drømt førut. Jag drømde det var fred på jord och alla krig var slut.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg synes det er så innmari dumt med krig og fred og religion og politikk og sånnt jeg....
RødRev Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jeg tror vi rakker ned på andres avgjørelser, fordi vi blir veldig usikre når noen gjør det annerledes enn oss selv. Og det kan jo ikke være OSS det er noe galt med, så da må angrepet rettes mot den som er annerledes.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Enig med deg Hi.... Jeg blir forbausa over alle fordommene folk har, og hvordan folk her inne pà anonymforum ter seg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå