Gå til innhold

Hvordan definerer du en "brøler" i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk av at folk definerer det litt forskjellig, så derfor spør jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En brøler er en opplevelse som det går an å legge bak seg, og gå videre.

;-)

Utroskap går ikke under kategorien brøler, siden det er et valgt element den ene parten har gått inni med åpne øyne og ellers hva som måtte være åpent.

At en part i et forhold går inn for å skade den andre, med vitende vilje, det er ikke en brøler i mine øyne.

Skrevet

Bra svar! Er helt enig faktisk. Føler at det er å drite seg kraftig ut, men ikke noe veldig alvorlig eller noe med overlegg.

Skrevet

Jeg vil definere utroskap som en brøler. Hvis det var noe som skjedde en gang, kanskje i fylla vel å merke. Jeg vet at alle kan drite seg ut.

Skrevet

Jeg er ikke enig i at en brøler kan bety utroskap. En brøler for meg betyr det samme som en stygg tabbe, og å ligge med noen andre er mer enn en tabbe.

Skrevet

Utroskap er utroskap.

Brøler er en brøler.

Skrevet

Og utroskap er en tabbe! En stor tabbe!

Skrevet

En tabbe er å søle melk på gulvet, min kjære.

Utroskap er , tja, litt mer enn det!

Livstabbe kan jeg gå med på å kalle det. Men en "tabbe" i seg selv er en langt mindre foretredelse.

Skrevet

Hvis en tabbe kun er slikt som å søle melk på gulvet, lever du i en farli problemfri og naiv verden! Alle har ikke syn på sex og utroskap har de vel, elskling? Har man et fucked up syn på dette, er ikke nødvendigvis utroskap en sååå stor tabbe!

Skrevet

Alle har ikke LIKT syn på sex, skulle det selvfølgelig stå! ;)

Skrevet

Tja, det er vel høyst inviduelt. Jeg ville kalt det å gå for langt i fylla, i retning utroskap en brøler. Vel å merke om det er uplanlagt og man bare har blitt revet med i øyeblikket.

Å søle melk på gulvet ser jeg på som et hendig uhell.

En tabbe er å hilse høylytt på noen man tror en kjenner, men som viser seg å være en totalt ukjent.

Skrevet

Enig i at:

"Utroskap er utroskap.

Brøler er en brøler."

-Kjære, jeg er redd jeg snublet på jobb i dag og kom til å pule en annen i det jeg skulle ta meg for.

Utroskap er ingen brøler.

Skrevet

Det virker som om folk ikke har en egen vilje... Oooops, var visst utro jeg gitt... Jaja, shit happens... Så lenge det ikke er mannen det gjelder da, da bør han på hue og ræva ut...

Så enig med 01:28 15.08.2008, utroskap er definitivt ingen brøler...

Skrevet

Hehe, nå måtte jeg le gitt!

Bra sakt ;)

Skrevet

En brøle vil jeg kategorisere som en hendelse som er alvorlig, men ikke fatal for et forhold. Hva dette innebærer vil da bli individuellt for hvert par.

Skrevet

Så hvis man er i et forhold hvor utroskap skjer hele tida så er det en brøler å ligge med noen som smitter deg med HIV, liksom?

Eller hvis man er i et forhold med mye mishandling så er det er brøler hvis man kommer til å ta så hardt i at man gjør den andre parten handikappa?

Det er trist at noen legger lista så lavt i sitt forhold, syns jeg.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt konklusjonen din..

Jeg kunne overlevd det om min partner hadde vært utro i fylla. Oddsene for at dette skjer i virkeligheten er temmelig små, så det handler ikke helt om å legge lista lavt. Det handler vel mer om at jeg ikke ville følt meg så truet og tråkket på av noe idiotisk som kan skje i fylla. Planlagt utroskap over lengre perioder er for meg annerledes. Da er man bare for veik til å gå ut av forholdet.

Å blande inn hiv og mishandling syns jeg er temmelig latterlig.

Jeg er enig med hun over her som skrev at det må være opp til hver enkelt hvordan man definerer en brøler.

Skrevet

Fint hvis noen faktisk kunne definert ordet brøler, og komt med eksempler på hva DE synes er en brøler. I stedet for å si hva som IKKE er en brøler.. Skjønner ikke helt jeg! Jeg mener at utroskap er en brøler. Det betyr ikke at jeg ville tilgitt det. Det blir en annen sak!

Skrevet

Ok. En jeg var sammen med meldte seg på et dansekurs, uten at jeg visste om det. Partneren hans var ei dame vi begge kjente, og jeg fikk vite det samme dagen som dansekurset skulle starte.

Ei dame satt på lekeplassen sammen med meg og ungene våre, og hun spurte meg om jeg syntes det var ok at han (mannen min) dro på dansekurs med denne dama.

??

Jeg ante ikke engang om det!

Det er en aldri så liten brøler.

Som jeg la bak meg.

Skrevet

Enig! Det var en brøler. Synes bare definisjonen fra anonym nest øverst om at utroskap var en bevisst handling, og derfor ikke kunne defineres som brøler var svært merkelig! Er ikke det aller meste bevisste handlinger? I mer eller mindre grad?

Om man mente å såre noen, var påvirket av ytre forhold, eller av alkohol har ikke så mye med saken å gjøre. Det blir bare formildende/ eventuelt forverrende omstendigheter!

Skrevet

Jeg opplevde en annen brøler med eksen min. Det ene barnet vårt var gammelt nok til å skjønne hva som foregikk da han sa til meg at mens jeg var borte, hadde pappa kysset dama fra jobben på stua vår.

Brøler!

Skrevet

Utroskapsbrøler kan jeg heller kalle det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...