nr2 på vei :) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg har kjøpt en manduca, men skjønner meg ikke helt på den... hvor lenge bruker man nyfødtinnlegget? jeg har en jente på 3 mnd, som er ganske lang av seg, og hun liker seg ikke i bæreselen.. Syns ikke det ser noe behagelig å sitte i selen jeg da, men har jo lest at den skal være bra..har prøvd å lese litt om denne selen på tettinntil, og andre sider, men finner ikke ut av det.. noen som har en god forklaring til hvordan man bærer en 3 mnd gammel baby i denne selen? og hvordan man skal klare å få på seg denne selen skikkelig når man er aleine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå