Gå til innhold

manduca? noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en manduca, men skjønner meg ikke helt på den... hvor lenge bruker man nyfødtinnlegget? jeg har en jente på 3 mnd, som er ganske lang av seg, og hun liker seg ikke i bæreselen.. Syns ikke det ser noe behagelig å sitte i selen jeg da, men har jo lest at den skal være bra..har prøvd å lese litt om denne selen på tettinntil, og andre sider, men finner ikke ut av det.. noen som har en god forklaring til hvordan man bærer en 3 mnd gammel baby i denne selen? og hvordan man skal klare å få på seg denne selen skikkelig når man er aleine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...