blond Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 iallfall virker det slik nå som det regner svømmebaseng. Det bråker!!
~~DoraDora~~ Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Hehe... koselig det vel? I hvertfall når du er trygt og godt inne...tørr og varm. ))
blond Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 ... og jeg skulle lagt meg for lenge siden! Trodde ikke jeg skulle se noen andre her inne så sent, så jeg tok en tur over på dib og så at du er populær der i kveld!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 leste den linken på dib, utolig hvordan folk mistenkliggjør og hvordan de svarer der inne... ble ganske så sjokkert jeg, som ikke har vært der på 2 år.... :/
~~DoraDora~~ Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Er egentlig veldig lite inne på dib jeg...men akkurat i går ble jeg ivrig der. Ble litt vel engasjert kanskje, men jeg synes faktisk at en må kunne si sin mening om noe en føler sterkt for. Selvfølgelig vil der jo alltid være folk som er totalt uenige med en, og det er jo helt klart tillatt. Det hadde aldri blitt noen debatt dersom alle var enige... Men å gå inn på dib, er visst farligere enn å tåkke i et minefelt... Hehe Synes egentlig det er kjekt med en het debatt jeg, og jo mer provoserte folk blir, desto mer provoserende blir jeg også....
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Det er alltid noen som skal ha det siste ordet på dib da,. ikke bry deg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå