Topp 10. Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 nå før jeg skulle ta kvelden gikk jeg på toalette og fikk mye slim på papiret , derfor tok jeg borti og det strekte seg i mellom fingrene. Men siden jeg har så lite peiling på dette så tok jeg vanntesten... Og greia sank til bunns. Da konkluderte jeg med at dette var elslim... Derfor tok jeg også en eltest, men neg.... Cb test. Skjønner ingenting jeg.. Tisset bare en skvett da jeg tok testen... Noen råd og synspunkter? Må teste i morgen tidlig også....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Du kan få EL-slim før du får positiv EL-test. Det er fordi at det er en økning av østrogen som gjør at du får EL-slim, mens det som slår ut på EL-testen er LH-hormonet. Enten så kan det hende at LH-stigningen skjedde tidligere i dag, men at den har sunket igjen så EL-testen blir neg. Men mest sannsynlig så tror jeg at du får positiv EL-test i morgen eller i overimorgen. Det lønner seg å teste med EL-test på ettermiddagen siden LH-stigningen stort sett starter på morningen. Du burde ikke ha tisset på 4 timer før du tester.. Masse lykke til!!
Minesmå:)+en til! Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg fikk el-slim på en fredag pluss negativ test. Neste dag kom den positive testen. Så el-slim kommer som regel litt for el. Anbefaler å teste på ettermiddagen for å mest korrekt svar:) Lykke til:)
Topp 10. Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 Tetet nå i ettermiddag, men kun negativ... skjønner ingenting jeg... hadde stikking i høyre side også. trodde det var el slim når det sank til bunns jeg, jeg har opplevd det 2 ganger nå men ingen pos eltest. blir gal av dette her!!! ingenting stemmer jo.... men er det ikke slik at når slimet ikke løser seg opp i vann så er det el-slim??
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 LH-stigningen kommer før eggløsningen, så kan godt hende LH-stigningen var over når du tok testen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå