Lillelinn84ogEmilio Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Å dette kan absolut anbefales,aldri vært med på noe så spennende og jeg så og skjønte faktisk hva jeg så, i motsetning til på vanlig 2d ul, der skjønner jeg ingenting av hva som er hva.- hehe.. Jeg har bare kommet halveis ut i 20 uke så han sa vi var veldig heldig med å få så fiiine bilder så tidlig . Det ble bekreftet at det er en liten gutt, så tilogmed pittelillemann hehe.. Han var jo tynn fortsatt men ansiktet var kjempesøtt og han var heeelt perfekt, nå er det bare og telle dagene til neste 3dul kontroll som er i uke 27 da har han nok blitt litt rundere:)Kjempe godt å få hvite at alt var bra, da kanskje jegh kan senke skuldrene noen hakk:== Til alle som bor i nærheten av tønsberg og venter barn jeg vil på det sterkeste anbefale kvinnedoktoren i tønsberg han er den koseligste du kan tenke deg og så flink, med det fancy fancy utstyret du kan tenke deg:) Må prøves jenter...
Veslesnuppa Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Hei. Jeg er nå i min 14 uke og skal selfølgelig være med på en slik 3d-ultralyd!! Var ikke det med mine to andre barn.De er 11 og 16 år.. Gleder meg kjempemye!!! Er det for tidlig å bestille time tro?
November nurk, i Desember Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 hei jeg har å vært på 3d. er helt i hundre!!! nydelig gutte baby i magen min. er i uke 25+4 og han er en urolig krabat. jeg syntes bildene ble knall. synd han snudde og vendte på seg så mye. Vi fikk beskjed om at bildene også kunne blitt ennå heldigere om vi hadde ventet noen uker. Time kan du helt sikkert bestille nå. Bare pass på å si at du ikke ønsker før i uke 26-29 elller så.(venter du for lenge kan baby bli for stor.Fortidlig er han for liten.) Snakk med de. Jeg ville ha ventet med time til etter ordiner ul. Men det er meg.
Lillelinn84ogEmilio Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 De anbefaler etter uke 23 og frem til uke 30, det er vist da det blir finest bilder:)) Jeg var i uke 13 selv da jeg bestilte time, var så utålmodig, men bestilte den ikke før i uke 20 da, og det var litt i tidligste laget, menjeg var heldig å fikk bra bilder og ikke minst videosnuttene var kjempebra:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå