Gå til innhold

jeg er gravid!

ojoj, NÅ er det liv i leiren!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

(?)

jo men nå mener jeg nermest helt bestemt at jeg er det!!!

tror faktisk ikke ikm er før tidligst til helgen men kanskje ikke før ut i neste uke engang..

MEN jeg er faen meg sikker jeg nå!

det begynte med at jeg fikk det jeg er rimelig sikker må ha vert en festeblødning for ca 2 uker siden.

forige mandag ca (eller søndag) kjendte jeg en rar ømhet i puppene, det kom og gikk men ble veldig mistenkelig da..

i begynnelsen tenkte jeg dette er innbilling.. men det var mer..

jeg begynte å grine eller, ble på gråten HELE tiden, kjempet og strittet i mot tårene flere ganger dagen.. mistenkelig..

puppene ble ømmere og ømmere, jeg ble fort sikker på at det ikke er inbillning, ømmere, og oftere ømt.

men nå, begynner det å bli skikkelig VONDT altså, faen ikke snakk om "ømt" lenger, og sånn har jeg bare hatt det 1 gang tidligere i mitt liv, og det var da jeg var gravid med eldste jenten min. Fikk det ikke sånn med nr to, men dette her kan ikke være noe annet.

Dessuten prøvde jeg meg på en liten tapptafs, og den var heeeelt trekkt tilbake, litt bakoverbøyd og STENGT igjen..

Tar ikke test før kanskje over helgen tenker jeg, men jeg mener det, får jeg tr, er jeg sikker på det egentlig er en sa, for det er søren meg ikke tvil. Jeg "visste" det da jeg ble gravid med nr to også, dengang hadde jeg også festeblødning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men har du ikke testa enda? Eller er det ikke nødvendig siden du er sikker? ;)

Skrevet

Da må man prøve seg på å gratulere litt da, så moro at du er så sikker! Det høres jo veldig riktig ut, og du har også vært gravid før så da kjenner du igjen symptomer. Spennende!

Skrevet

Gratulerer litt forsiktig da! Siden du ikke har testet...Det må være deilig å føle seg SKIKKELIG gravid! Du får gi oss melding her når du har testet, morsomt for oss andre symtomjegere...:D

Skrevet

hehe:) ja, føler meg på litt tynn is, men er ganske sikker:))) kan vel ikke være HELT sikker før jeg har testet, tror kansjke det vil slå ut på en test snart, men er ikke sikker på når ikm er faktisk, bare at det er i disse dager, eller om en liten uke..

ja skal oppdattere her etter testen er tatt, blir jo både flaut og rart om den er negativ ;)

Skrevet

hei hei! Jeg må bare oppdattere litt her, for nå skjer det saker og ting her. jeg er KVALM... :((( / :)) (?)

jeg er faktisk nermest spykvalm, kommer og går litt, men vert sånn siste timen, jeg er aldri kvalm da, så dette er skikkelig uvanlig for meg. Men jeg tenker, endten får jeg spysjuka, ellers så er jeg f... meg gravid! og da får jeg litt hetta, for jeg har så enormt kraftige symptomer, men det er jo så tidlig! og da tenker jeg, herregud!? om det faktisk er tilfellet at jeg er gravid, hvor ille skal det bli???? hjelp...

dessuten har jeg nettopp begynt i ny jobb, er hundre prosent fast stilling da, så er jo sikret permisjonsrettigheter osv, men tenk om jeg er gravid og dette her fortsetter og blir verre og verre, tenk opm jeg må sykemeldes??? det blir ganske kjipt når jeg knapt har begynt i den nye jobben. Kommer IKKE til å sykemelde meg for en lav sko iallefall, her skal det tåles MYE

men fikk bare litt angsten over meg nå.... og tenkekassen skrangler høyt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...