Gå til innhold

E d fler som e lei av å vente?


Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

Herregud æ e så lei av å vente på at denne babyen skal komme ut.. helt utrolig, hadde aldri trodd at jeg skulle bli så lei..

 

d eneste som står i hodet mitt e å bli ferdig me graviditeten å få se lille nurket.. glede mæ så t d..

 

Hadde fire uker ferie i sommer og da fikk æ gjort istand og kjøpt inn alt til babyen..

 

samboeren kommer hjem om 7 dager, så da blir d nok litt mindre kjedelig..

 

Heldigvis har æ bim treffene å c frem t.. prøver å lage avtaler hver dag, men tia snegler seg av gårde. noen som har noe forslag til hvordan få tiden til å gå?

 

huff førr en syt peis æ e....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også rimelig klar for å få ut denne ungen, men 4 uker igjen til termin enda.......

 

Samboeren min skal jobbe hele denne helgen, så da snegler tiden seg av sted da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei snuppa 1975.

æ e også født i 75..

 

ja tiden går saktere når man er alene hjemme... snegle, snegle..

kjempe bra å komme seg ut da.. jeg lager avtaler hver dag for å få tiden til å gå..

 

er jo ferdig me alt her hjemme...

 

35 dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg har 29 dager igjen og gleder meg voldsomt til å seog holde den lille! jeg har enda masse som skal gjøres før ho eller han kommer... har ikke handla anna enn vogn foreløpig, vært opptatt med andre ting..:)

 

jeg synes egentlig at det er stas å gå gravid men no har det blitt tyngre å bevege seg... men skal ikke klage...

 

håper at dere nyte resten av svangerskapet..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er sååååå klar jeg også. Gleder med enormt. Gruer for fødselen, men tanken på å få lillegutt i armene overskygger alt annet. Har 21 dager til termin, og permisjonen har akkurat begynt. Når jeg er i form til det gjør jeg en del hjemme. Snart ferdig med alt til den lille.... Ser en del på OL, er en del sammen med venninner, baker litt, går tur hvis jeg orker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...