Løvemor77 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hva med å dele morohistorier mens vi venter på den store dagen? Her er en av mine favoritter: Det unge paret var nygifte, og mannen orienterte sin nybakte kone om hvilke ungkarsvaner han aktet å ta med seg inn i ekteskapet: "Mandag ettermiddag spiller jeg golf med gutta. Tirsdagskvelden er det bridgeklubb. Onsdag er jeg med kompisene på bar. Det pleier å bli sent, og jeg vil ikke ha noe av at du sitter sutrende oppe og venter! Torsdagskvelder er det pokerlag. Fredag er det bowling. Lørdag samles tippelaget for å se fotballkamper og etterpå drar vi på byen. Men søndag, kjære, søte kona mi, søndagen er jeg baaaare din!" Kona, som har hørt på mannen uten å blunke, kneiser med nakken og svarer: "Ja, det høres greit ut det. Men jeg vil bare fortelle deg, at her i huset knulles det HVER kveld! Og den som er her, er her - og den som ikke er her, er ikke her!!"
Blipp blopp Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Oki.... fant denne her en dagen. Syns den var bra. To nonner på tur! To nonner er ute og går. Den ene kalles Søster Matematikk (SM) fordi hun er så god i matematikk. Den andre kalles Søster Logikk (SL), ettersom hun er så logisk. Det blir mørkt og de er fortsatt langt fra klosteret. SM: Har du lagt merke til at det er en mann som følger etter oss? Lurer på hva han vil..... SL: Men det er jo logisk? Han vil voldta oss. SM: Åå nei, med denne avstanden kommer han å ta oss igjen innen 15 min. Hva gjør vi? SL: Det eneste logiske er at vi går fortere. SM: Det funker ikke. SL: Selvfølgelig funker det ikke, han gjør jo den eneste logiske. Han går fortere enn oss. SM: Hva gjør vi? Med denne avstanden tar han oss igjen innen få minutter. SL: Det eneste logiske er at vi deler oss. Du går den veien og jeg går den andre veien. Han kan jo ikke følge etter oss begge. Mannen bestemmer seg for å følge etter Søster Logikk, og Søster Matematikk kommer frem til klosteret i god behold. Hun er veldig bekymret for den andre nonnen, men så dukker hun opp. SM: Søster Logikk, gudskjelov! Fortell meg hva som skjedde!! SL: Jo, det eneste logiske, mannen kunne ikke følge etter oss begge så han valgte meg. SM: Jaja, det vet jeg jo (litt fornærmet), men hva skjedde egentlig? SL: Det eneste logiske. Jeg begynte å løpe så fort jeg kunne og mannen gjorde det samme. SM: Og hva skjedde da? SL: Det eneste logiske, han nådde igjen meg. SM: Åå nei, hva gjorde du da? SL: Det eneste logiske, jeg dro opp kjolen. SM: Å nei søster, hva gjorde mannen da? SL: Det eneste logiske, han dro ned buksene sine. SM: Åå nei... hva skjedde så? SL: Jamen, det er jo helt logisk, en nonne med kjolen dratt opp kan jo løpe fortere enn en mann med buksene nede. Og til deg som trodde at du hadde fått en frekkis - be Fader Vår fire ganger og gå tilbake til arbeidet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå