Gå til innhold

Naa kaster jeg inn haankle....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet oppe til 1 og 2 de sisste kveldene. Kjenner det er paa tide aa legge seg til "normal" tid i kveld. Saa kos dere vidre her inne:-)

 

Snakkes:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Jeg går i dusjen og så i seng. God natt og sov godt =)

 

Skrevet

følger med jeg også... trøtt i kveld:)

God natt, alle sammen:)

Skrevet

Følger etter jeg også.. God natt

Skrevet

Det gjør jeg også.. Må bare lære meg å legge meg tidligere om kveldene!! Angrer så veldig når kl ringer om morgenen, at jeg ikke la meg før.. Men er aldri trett på denne tiden..

 

God natt alle sammen:)

Skrevet

Sengen roooper på meg også...nå kommer jeg til å være kjempetrøtt på jobb i morgen...uff og uff :(((

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...