lillebror er " forsinket" Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Har sittet oppe til 1 og 2 de sisste kveldene. Kjenner det er paa tide aa legge seg til "normal" tid i kveld. Saa kos dere vidre her inne:-) Snakkes:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg også! Jeg går i dusjen og så i seng. God natt og sov godt =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 følger med jeg også... trøtt i kveld:) God natt, alle sammen:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Det gjør jeg også.. Må bare lære meg å legge meg tidligere om kveldene!! Angrer så veldig når kl ringer om morgenen, at jeg ikke la meg før.. Men er aldri trett på denne tiden.. God natt alle sammen:)
~~DoraDora~~ Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Sengen roooper på meg også...nå kommer jeg til å være kjempetrøtt på jobb i morgen...uff og uff ((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå