Cassie09 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg fikk oppblåst mage fort. ca 8. uke. da var den værst. Nå er jeg 11+0, og har så utstående mage. Men syns det er litt ekkelt å "vise" den frem, med å gå i trange tshorter og gensere med tanke på at det er jo ikke unge som dekker hele magen. Det er jo tarmer og sånne ting som blir trøkka opp visst. Hva gjør dere? Prøver dere skjule magen? Eller "viser dere den frem"? (Jeg skjønner at dere skjuler hvis ingen rundt dere vet det enda, men tenker ikke sånn nå) Det her ble litt rotete skrevet, men håper dere skjønner :-/
Hera Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg klarer ikke ha på meg klær som strammer, så derfor må jeg bruke topper osv som ser ut som mammaklær. Men sånn må det nesten bare være, så får folk heller spørre hvis dem lurer på noe hehe! Magen ser jo supergravid ut, så det blir vel på en måte som å "vise" den frem.
fjolla Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jeg er 10+1 i dag og går for første gang mammabukse i dag. Ikke fordi jeg ikke får på meg mine vanlige olabukser, men jeg sitter hele dagen på jobben, og da synes jeg mammabuksene er mer behagelig, slipper knapp som gnager. Ellers bruker jeg ofte tunika, det har jeg gjort hele tiden fordi jeg liker det, men hadde nok ikke følt meg så komfortabel i trange gensere ennå. Er jo som du sier ikke babyen som er magen ennå. Jeg er forresten andregangs og fikk ikke mage før rundt uke 18-20 forrige gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå