solastråler Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg begynte å rydde barneromma når jeg kom fra jobb i dag. Jeg har en datter som blir 2 på søndag og hennes store bror blir 6 to uker etter. Så det blir tett med barne selskap. Så i dag var dagen for rydding av rommene til barna min. Og da mener jeg stor rydding! Helt UTROLIG hvor mye leker og dritt som fylles opp. Jeg ryddet alene og begynte å hive. Min eldste sønn på 10 har en mani på og samle på alt mulig rart, men han vet ikke hva han samler på. Så jeg begynte og hive, ødlagte blad, leker. Det jeg vet han bryr seg om, sorterte jeg og la i bunker. Kassene som han har under senga ryddet jeg også. Jeg puttet alle børkene tilbake i bokhyllen osv. Til de to minste kastet jeg alle ødlagt leker, biler som mangler hjul, spill som ikke har alle brikkene, samme med puslespill. Jeg tømte også søppelbytten i kontor hjørnet og på badet. Og på en 1 2 3 så hadde jeg fyllt opp to sort boss sekker med rot. Jeg ble egentlig helt sjokkert over den overfloden vi har. Det fleste leken jeg hev var billig leker som går fort i stykker. Men allikavell so syns jeg det er helt forferdelig at jeg har kastet så mye. I år har jeg ønsket klær til barna mine, når noen har sprudt meg hva de trenger/ønsker seg! De har nok leker! Er det andre som hiver so mye en gang i blant? Men jeg er glad jeg er ferdig med ryddingen av de rommene. I morgen skal jeg vårt eget rom+ loftstoven. Så håper jeg at jeg blir ferdig og rydde/vaske huset til lørdag, litt hver dag hjelper mye!!!!
lillebror er " forsinket" Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg bruker aa hive ting etter hvert som jeg ser det trenges. Mine rydder jo selv og hiver ogsaa ting naar det trengs. Men saa er de elste gutta 10 og snart 9 aar.Lillebror har ikke saa mange leker, da haan bare er 5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå