Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Noen fordeler/ulemper? Langhåret ser jo finest ut da, men blir det fort "flatt"?
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 de anbefaler korthåret. Iallefall visst de skal ligge å sove på det. itilfelle de snur seg på magen så kan de få vanskelig å puste visst det er langt. Var noe sånt.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Ja, jeg leste inne på foreningen for krybbedød, der anbefalte de ikke at babyen sov i lammeskin, nettopp pga det du skriver... Så jeg tenkte mer å ha det i lekegrinda når hun er liten, da har vi jo kontroll på at hun ikke snur seg, da den står i stua... Eller bruke den i vogna.. Tenkte ikke å bruke den i senga! :-) Tør ikke etter å ha lest det! Men det ser så mykt og godt ut å ligge i for den lille :-)
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 da kan du kjøpe det du føler best Sikkert deilig å ligge på et langhåret et også.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Ja, hvis ikke det blir veldig flatt da...? Ser for meg at det kanskje ikke er fullt så fint med langhåret hvis det er blitt flatt.. Men jeg har null peiling altså... :-)
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 jeg har aldri brukt lammeskin oppi vogn eller seng..men jeg brukte et til eldste jenta mi. Hun lå på det med babygym over seg. Mener det var langhåret, men det ble ikke flatt da..
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 men nå har ikke jeg heler så god peiling..kan være andre med andre erfaringer med langhåret om det blir flatt..
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 har hørt at det kan røyte endel. ikke kult med hender i munn og dra i skinnet og full av hår og hender i munn hehe
Gjest Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Men om ikke ditt ble flatt, så tar jeg det positivt! :-) Da blir det kanskje langhåret da! Om ikke noen andre erfarne her har noen tips?
Gjest Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Nei, det er ikke kult nei... Men røyter alle, til og med de man får kjøpe i babyutsyrs butikk? Regner med det er litt annen kvalitet på de, enn de som er på ikea liksom....
Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 men jeg har hørt noen lammeskinn lukter veldig sau. Mitt gjorde ikke det. Men greit å sjekke ut om det lukter før du kjøper det Mitt røytet ikke..men er sikkert foskjellige kvaliteter på de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå