Gå til innhold

Kort eller langhåret lammeskinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fordeler/ulemper? Langhåret ser jo finest ut da, men blir det fort "flatt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de anbefaler korthåret. Iallefall visst de skal ligge å sove på det. itilfelle de snur seg på magen så kan de få vanskelig å puste visst det er langt. Var noe sånt.

Skrevet

Ja, jeg leste inne på foreningen for krybbedød, der anbefalte de ikke at babyen sov i lammeskin, nettopp pga det du skriver... Så jeg tenkte mer å ha det i lekegrinda når hun er liten, da har vi jo kontroll på at hun ikke snur seg, da den står i stua... Eller bruke den i vogna.. Tenkte ikke å bruke den i senga! :-) Tør ikke etter å ha lest det! Men det ser så mykt og godt ut å ligge i for den lille :-)

Skrevet

da kan du kjøpe det du føler best :)

Sikkert deilig å ligge på et langhåret et også. :)

Skrevet

Ja, hvis ikke det blir veldig flatt da...? Ser for meg at det kanskje ikke er fullt så fint med langhåret hvis det er blitt flatt.. Men jeg har null peiling altså... :-)

Skrevet

jeg har aldri brukt lammeskin oppi vogn eller seng..men jeg brukte et til eldste jenta mi. Hun lå på det med babygym over seg. Mener det var langhåret, men det ble ikke flatt da..

Skrevet

men nå har ikke jeg heler så god peiling..kan være andre med andre erfaringer med langhåret om det blir flatt..

Skrevet

har hørt at det kan røyte endel. ikke kult med hender i munn og dra i skinnet og full av hår og hender i munn hehe

Skrevet

Men om ikke ditt ble flatt, så tar jeg det positivt! :-) Da blir det kanskje langhåret da! Om ikke noen andre erfarne her har noen tips?

Skrevet

Nei, det er ikke kult nei... Men røyter alle, til og med de man får kjøpe i babyutsyrs butikk? Regner med det er litt annen kvalitet på de, enn de som er på ikea liksom....

Skrevet

men jeg har hørt noen lammeskinn lukter veldig sau. Mitt gjorde ikke det. Men greit å sjekke ut om det lukter før du kjøper det :)

Mitt røytet ikke..men er sikkert foskjellige kvaliteter på de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...