lillebror er " forsinket" Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 aa hore lyder fra kjokkenet. Bare for aa finne ut av at elste paa 10 hadde tenkts seg ett glass cola. Det var bare det at han hadde mistet flasken og det SPRUTET til alle kanter. Han sto bare aa saa paa. Han kunne da ha tatt flaska aa skrudd i gjen korken, men nei. Tror dere mor var blid da???
solemio Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Tror nok ikke mor var så fornøyd, nei. Men man kan bli litt perpleks når sånne ting skjer, da....
lillebror er " forsinket" Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Ikke sant. Saa hadde jeg heller ikke tenkt aa vaske kjokkenet i kveld, men saan kan det gaa :-(
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Oj heldig med den da.. ) Jeg hadde kanskje ikke blitt helt fornøyd, men tror jeg og kanskje nesten hadde begynt å le ) For når man tenker på det så er det jo litt artig da, bare litt.. )
solemio Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Sånn i ettertid er sånne ting morsomme. Feks kan jeg nå le av den gangen vi var på fin restaurant og gutta mine var veldig flinke. Så ba jeg den minste prøve å spise ei ert..... Og han kasta opp over absolutt alt (han kaster opp av den minste ting, og det burde jeg skjønt) Oppkast på duk, stol, seg selv..... Utrolig pinlig. Men nå ler til og med lillebror av dette.
lillebror er " forsinket" Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 Ler jo av det naa. Men da det skjedde holt jeg paa med 100 andre ting og det passet bare saa daarligt :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 jeg fikk vasket kjøkken taket her en dag da mannen skulle åpne en pepsi max 1.5 liter til meg og spruten sto i taket så bare det!! Han klarte ikke å stoppe den. Var helt ny flaske, han hadde akkurat kjøpt den selv, og ikke mistet den. Brusen smakte vondt. Så den ble kastet. Nesten halve flasken gikk i taket og rundt om.. Så han måtte vaske å vaske.. Skjønner at du ble irritert, men en blir litt satt ut når slike ting skjer.. Men jeg hadde også blitt sint, for jeg har ekstremt kort lunte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå