Gå til innhold

Tips mot urolige bein??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gaaaaaal her.. Er i slutten av svangerskapet.. Har litt over 20 dager igjen og beina er så urolige... plagsomme greier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hjalp det bare å gå rundt.

Skrevet

Uff, ja kjenner til det ja! Er bare i uke 12, men har begynt å merke det allerede. I mine tidligere svangerskap har jeg også vært mye plaga. Det eneste som hjalp var å få ben massage. få din kjære til å massere legger og ankler. Det er fantastisk nydelig.

Skrevet

Ha rprøvd det men kan ikke går rundt hele tida.. :P

Skrevet

Ja men han ligger å sover.. :(

Skrevet

Magnesium hjelper. Hjalp ivhertfall meg :-)

Skrevet

Han er umulig å vekke.. Dessuten skal han opp klokka 0300 så jeg lar han sove...

Kjøpe manesium tabletter i morra da... Fungerer det fortløpende? Er bare om kvelden jeg er plaga da..

Skrevet

Det er visst også viktig å ikke drikke kaffe.

Jernmangel kan være en årsak til uroen. Har blodrosenten din gått ned - og det har den vel - kan du sikkert trygt ta litt jerntabeletter også. Jeg gikk på jerntabeletter i slutten av graviditeten.

Ellers skal visst essensielle fettsyrer være aller viktigst for å motvirke urolog bein. Hiv innpå med laks og makrell :-)

http://www.diagnose-me.com/cond/C455057.html

Skrevet

Ingen kaffe eller vanlig te, pluss magnesium på kveld (ellers blir man dom i hodet), pluss peppermyntete. Funker!

Skrevet

Ååh, peppermynte te som er så godt....

Drikker ikke kaffe, har ikke lyst på det når jeg er gravid, men te drikker jeg hver kveld (FY MEG).. Kutte ut det da.... Takk for tips jenter....

Skrevet

Neida, SKAL drikke peppermyntete (istedenfor kaffe og svart te)

Skrevet

Hadde urolige ben (og armer) både før og etter svangerskapene, men det var helt ekstremt under svangerskapene. Magnesium på kvelden sammen med litt mat hjelper godt. har forstått det slik at kalsium hjelper kroppen å ta opp magnesium så kjøp magnesiumtabletter med kalsium.

Etter en stund var det akkurat som om magnesiumen mistet sin effekt men nå får jeg super hjelp av homeopatmedisin. De er helt ufarlige og kan brukes av gravide også.

Skrevet

Ja jeg skal løpe og kjøpe det seinere i dag.. De har det på apoteket har de ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...