ApriIbaby Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Vanntett, vindtett, varmere enn TRoll og andre dresser jeg har hatt. Den er så vanntett at LIlle var tørr etter å ha sittet i en søledam!! God passform og lett og fin dress. Enklere å vaske ennn Troll. Anbefales!
Rosie the riveter Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Pluss: Lette, Vanntatt, Vindtett og pustende Minus: jeg syntes det er altfor lett å få flenger i den (Ja, jeg har hørt om reima tec pluss, men de koster iallfall det hvite ut av øyet)
Rosie the riveter Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Må si at jeg sverger til troll. Da har vi en dress for alle årstidene. Den nye modellen er også mye lettere enn den gamle.
Ajam Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Dressen jeg tenker på er uten for i. Noen erfaring nmed det? Sånn å kle på lag på lag?
Gjest Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Da tenker du på høst/-vårdressene. Vi har kun hatt denne vi, i to sesonger nå - til eldstesnupp. Funker SUPERT med lag på lag med ull under, det blir godt og varmt, og man kan enklere regulere. Samtidig blir det også enklere for de små å bevege seg, uten den tykke, polstrede følelsen man får av typiske vinterdresser )
Dudelidum Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 For de aller minste som sitter mye på stumpen er ihvertfall reima tec vinterdressen helt super siden den har ekstra isolering i stumpen. Har ikke opplevd å få flenger i våre dresser, men de er brukt til små barn da... Kjøpte imidlertid en lego dress til 3-åringen i fjor. Den var helt super. Egentlig like bra som reima dressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå